Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man reoler?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fælles aminoer

Jeg har endelig taget skridtet og er startet for mig selv, dog stadig med lidt projektarbejde for min nuværende arbejdsgiver.
 
Jeg har brug for nogle reoler der kan aflåses eller hvor man kan lukke dem til på en eller anden måde, (ja det kunne være en dør)
 
De skal helst være sort, men det er økonomien der begrænser selve købet. Jeg ved ikke hvad sådan noget koster men regner med at jeg kan købe dem for ca. 1000-2000 kr.
 
Håber i kan hjælpe mig med nogle gode steder til at lede efter dem.
 
Med venlig hilsen
 
Daniel Laursen
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan spare meget ved at købe brugt. Ofte er sådanne møbler også til på konkursauktioner.

Søg eventuelt på brugte kontormøbler i din favoritsøgemaskine.
Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Som Claus skriver er auktioner et godt sted.
 
eller
 
Jeg synes at der i eller omkring de større danske byer er isenkræmmere eller byggemarkeder, hvor de sælger skabe i en eller anden form (også med døre eller låger) - og billige penge. De kan ofte købes i rå træ (ikke så meget finish) meeennn hvis de skal være sorte men ikke er det kan du købe en spraydåse med sort farve. Afvask reolerne med lidt grundrens og giv dem en gang spray. Det er ikke svært.
 
God fornøjelse.
 
Hilsen fra Jakob
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er altid lige en tur forbi http://www.creativ.dk/ hvis jeg skal bruge noget nyt inventar. IKEA er som regel også leveringsdygtig i det meste til en billig penge.
Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene, jeg må igang med mine mere eller mindre gode håndværker "skills"

Med venlig hilsen
 
Daniel Laursen
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)