|
Ihhh hvor er jeg træt af de der strejke lystne chauffører.. Findes der andre grupper end lastbil- og buschauffører som strejker så meget? De har altid et eller andet at brokke sig over! Vi får varer 3 gange fra Tyskland denne uge, eller det vil sige det SKULLE vi have haft.. Men nu kan vi så fortælle et par af vores bedste kunder, at vi desværre ikke kan overholde leveringstiden, hold k#ft hvor er det da t*sse-træls!!! Og så vidt jeg har forstået, vil de nu også stoppe trafikken ved broerne, så vi ikke kan komme til Sjælland med vores egen varebil.. Jeg har bare slet ingen sympati for dem, de kan da bare nedlægge deres arbejde og lade deres egne biler stå hjemme, jeg kan slet ikke se, hvad de får ud af at stoppe alle biler ved grænsen.. Er der ikke en eller anden man kan sende en regning til for tabt arbejdsfortjeneste?
|
Jakodan:Og så vidt jeg har forstået, vil de nu også stoppe trafikken ved broerne, så vi ikke kan komme til Sjælland med vores egen varebil..
I de par artikler jeg har læst om det står der, at de kun har blokeret det ene spor ved Storebælt. Da jeg passerede med tog omkring kl. 18:00 så det nu heller ikke ud som om der var nævneværdig ballade i området, men det var mørkt og regnede, så måske jeg har overset det. :)
Jeg håber jeres kunder er forstående overfor forsinkelsen - I kan jo ikke gøre meget ved det og andre leverandører har nok samme problemer. Lad os krydse fingre for nogen får fingere ud og dropper idéen snarest. :)
Bliv gratis medlem