Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butik på 230m2, uden afståelse udlejes hurtigst muligt!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Butik i Kbh centrum udlejes hurtigst muligt. Butikken er 230 m2 fordelt på to etager med butik, kælder, lagerrum, kontor, køkken og toilet. Der er ikke afståelse på lokalet og huslejen ligger på de 23700 om måneden. Skriv til mig på christinaoesterby@hotmail.com eller ring på 21967119
Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:04

Hej,

Hvis butikken stadig er til leje må du gerne sende mig detaljer på beliggenhed osv.

mvh

Shami

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 11:26

Jeg vil også meget gerne høre mere om det. Du kan evt. sende mig en PM.

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:46
den ligger på hjørnet af pilestræde + klareboderne - gaden efter Kronprinsens gade. det er to etager...den kan deles af flere folk dog må der kun stå èn på lejekontrakten. der er to som er meget tætte på at underskrive kontrakten, det er dog ikke sket endnu. lejen ligger på 23,700,- men kan forhandles. Overtagelsen sker hurtigst muligt. Du er velkommen til at ringe på 21967119 hvis det er mvh Christina
Tilmeldt 22. Nov 07
Skrevet kl. 11:46
den ligger på hjørnet af pilestræde + klareboderne - gaden efter Kronprinsens gade. det er to etager...den kan deles af flere folk dog må der kun stå èn på lejekontrakten. der er to som er meget tætte på at underskrive kontrakten, det er dog ikke sket endnu. lejen ligger på 23,700,- men kan forhandles. Overtagelsen sker hurtigst muligt. Du er velkommen til at ringe på 21967119 hvis det er mvh Christina
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:49
Hej Christina, Har du fortsat et lokale til salg/udleje. Og hvis ikke, hvilket jeg forestiller mig, så må du meget gerne fortælle om du kender til lokaler velegnet til café i Kbh centrum eller i brokvartererne. Tak :-) /Eivind
Fra Gentofte
Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:52

hvad er adressen?

Tilmeldt 22. Nov 07
Skrevet kl. 09:52
pilestræde 42, 1112 kbh k.
Tilmeldt 7. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:15
Hej Christina, Mit navn er Mikkel og jeg skriver til fordi jeg er meget intereseret i overtagelse af dit lejemål i Pilestræde. Du er velkommen til at ringe til mig på telefon 22976863. Du må også gerne maile tilbage med info. mikkel_krath@hotmail.com Mvh Mikkel Krath
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)