Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AdWords - kan det nu passe?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Er der nogle der har prøvet Goggle Adwords og så oplevet at annoncen ikke bliver vist og bare står stille!?

Jeg startede min annonce den 8. oktober og de sidste 7 dage, har den bare stået stille og er ikke blevet vist, selvom jeg har knap halvdelen af mit beløb tilbage. Og jeg skulle da mene at når den kører en måned ad gangen og jeg stadig har penge stående i det budgetterede beløb, så er det da bare om at få brugt pengene.

Jeg forstår det ikke!?

Er der andre der har prøvet noget lignede?

hilsener fra Bettina

www.brumleogbi.dk

hilsener fra Bettina shop.brumleogbi.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 21:53

Hej Bettina

Der kan være mange årsager til at dine annoncer ikke bliver vist. Den hurtigste løsning er at stille Google dette spørgsmål. Dette kan du gøre ved at klikke på "Kontakt os" når du er logget ind på AdWords.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:03

Hej Bettina.

Der kan være mange grunde til det.

For at finde frem til grunden har jeg brug for yderligere oplysninger:

Hvor meget har du ca. betalt pr. uge i alt inden annoncen gik i stå?

Hvor meget har du gennemsnitligt betalt pr klik?

Hvilken plads har søgeordene gennemsnitligt ligget på?

Er søgeordene blevet de-aktiverede ved, at Google kræver, at du skal betale et langt højere beløb?

Jeg har en mistanke til Quality Score og/eller at du betaler for lidt, men disse tal kan fortælle noget om det.

Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 16:26

Hej Christian.

Tak for dit svar og undskyld for mit længede ventede...

Den gennemsnitlige CPC er 2,52. Mit budget er sat til kr. 400,00 pr 30 dage. Da annoncen stoppede for over 1 uge siden, henstår der fortsat kr. 244,33 på kontoen og så er det jo jeg synes noget må være galt!

Google har ikke krævet et højere beløb, så det kan ikke være dét.

Jeg er ikke klar over hvad du mener med, hvad plads søgeordene gennemsnitligt har ligget på - hvor ser jeg det henne?

mange hilsener fra Bettina

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:55

Hej Bettina.

Du ser det normalt under fanebladet "Søgeord" i kolonnen "Gennemsnitlig position".

Er søgordene stadig aktive?

Prøv selv at søge på dine søgeord.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:02

Jeg har oplevet at hvis jeg har ændret i teksten på min kampagne, så er der gået noget

tid inden annoncen er blevet vist igen.

Mvh.

Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 17:42

Hej igen.

Nu har jeg tjekket søgeordene og de er alle aktive.

Den gennemsnitlige position er fra 17,2 - 9,7 osv.

John skriver at hans annonce var inaktiv et stykke tid, efter at have ændret i den.

Jeg har faktisk ændret i min og tidsintervallet passer fint med, at den har stået stille siden.

SÅ! Nu har jeg ændret annoncen igen igen og oprettet 5 yderligere. Så må der da ske noget :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 17:50

Hej.

Så kom jeg på igenParty!!!

hilsener fra Bettina

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:31

Bettina:

Hej Christian.

Tak for dit svar og undskyld for mit længede ventede...

Den gennemsnitlige CPC er 2,52. Mit budget er sat til kr. 400,00 pr 30 dage. Da annoncen stoppede for over 1 uge siden, henstår der fortsat kr. 244,33 på kontoen og så er det jo jeg synes noget må være galt!

Google har ikke krævet et højere beløb, så det kan ikke være dét.

Jeg er ikke klar over hvad du mener med, hvad plads søgeordene gennemsnitligt har ligget på - hvor ser jeg det henne?

Hej Bettina

Nu ved jeg jo af indlysende årsager, hvad du sælger - og det fik mig til at lave et hurtigt regnestykke:

Du vil bruge 400 kr. pr. 30 dage på Google. Det er 13,34 kr. pr. dag. Din gennemsnitlige CPC er 2,52 kr. Det vil altså kunne give dig 5.3 besøgende pr. dag i snit.

Hvis du er forrygende god, kan du have en konverteringsrate på 4%. Det er så 6 ordrer om måneden. Med en konvertering på mere almindelige ca. 2% er det 3 ordrer om måneden. Det er ikke meget - og måske værd at regne lidt mere på? Især set i lyset af, at der er mange om budet på dit marked.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 07:58

Thomas Rosenstand:

Hej Bettina

Nu ved jeg jo af indlysende årsager, hvad du sælger - og det fik mig til at lave et hurtigt regnestykke:

Du vil bruge 400 kr. pr. 30 dage på Google. Det er 13,34 kr. pr. dag. Din gennemsnitlige CPC er 2,52 kr. Det vil altså kunne give dig 5.3 besøgende pr. dag i snit.

Hvis du er forrygende god, kan du have en konverteringsrate på 4%. Det er så 6 ordrer om måneden. Med en konvertering på mere almindelige ca. 2% er det 3 ordrer om måneden. Det er ikke meget - og måske værd at regne lidt mere på? Især set i lyset af, at der er mange om budet på dit marked.

Det var lige der jeg ville hen, Thomas Wink

Og med en konverteringsrate på 1%, der er mere normal, så er der lagt op til 1 til 2 ordrer.

Det kan man ikke leve af.

Så jeg vil anbefale Bettina at øge kvaliteten af annoncerne og/eller betale mere og/eller gå ind og optimere konverteringsprocenten.

Venlig hilsen, Christian

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)