Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så svar dog ....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ærligt, når i annoncere herinde efter hjælp, og man svarer måde PB og i forum, så kan i sgu da i det mindste svare, jeg har oplevet HVER GANG at der ikke kommer svar retur, hverken det ene eller andet sted ...

Nå det var bare lige det øf jeg havde.

po

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:03

Altså.. umiddelbart vil jeg sige det er noget underligt at sige. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan du har formuleret dine tråde. Men du må give folk tid, og respektere deres dagligdag samt weekend - nu i dette tilfælde.

Men så må du lige henvise til nogle ubesvarede tråde du har, som du søger svar på.

Mvh. Yngvi K! 

Dbh. Yngvi

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 15:22

Helt ærligt, når i annoncere herinde efter hjælp

yngvi der er når han hjælper folk :).. ikke med hans egne tråde :).

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:54

Jeg tror i høj grad det skyldes at der her på amino er overvægt af nogle få grupper, såsom web/reklamebureauer og freelancer designere/programmører, så når en person henvender sig via en tråd på amino og beder om hjælp/tilbud til en konkret opgave bliver han bombet ned med indlæg i tråden, PM's og direkte emails, og her sker det sjældent at personen får svarer på dem alle med det samme.

Jeg ser dog ikke det store problem i det - hvis der er tale om den slags tråde, det må jo bare betyde at ens tilbud simpelthen ikke var godt nok.

Nu har jeg været på amino i efterhånden meget lang tid, og jeg synes egentlig stemningen er super god, og i langt de fleste tilfælde får man svar før eller siden - Så jeg oplever ikke den store utilfredshed fra min side ihvertfald.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)