Hej Alle aminoer! Jeg står i en rigtig dårlig situation!!! Det er første gang som rigtig iværksætter. Jeg fik en ret god ide (synes jeg selv) . Jeg skulle bruge noget programmering til en hjemmeside. Og der fandt jeg heldigvis en , som lavede en kontrakt på, at han kunne klare den på en måned. Da tiden nærmede sig, og han på det tidspunkt, nærmest ikke havde lavet noget, skrev jeg til ham, at han kunne få nogle dage ekstra, men at han også skulle stramme op. Efter historier om at hans telefon var blevet stjålet (til trods for at man stadig kan ringe ham op, MEGET besynderligt) , og at hans internet var nede, skrev han så idag, at han beklagede, at han ikke kunne forsætte opgaven, og at jeg er nødt til at finde en ny programmør! Jeg står med flere problemer lige nu : 1. Jeg har en aftale med en samarbejdspartner, om at det hele skulle være klart, så vi kunne begynde at sælge produktet 2. Jeg har betalt en masse penge (synes jeg selv) , som jeg nu ikke har fået noget ud af, da hjemmesiden ikke er klar! 3. Jeg skal åbenbart finde en ny programmør, (og så mange penge har jeg slet ikke) - altså til at betale en programmør! mit spørgsmål til jer : HVAD GØR JEG ? Har jeg ret til de penge jeg har betalt ??? |
Ja hvis han intet har leveret og klart har meddelt at han heller ikke kommer til det, så har du ret til alle dine penge retur, ingen tvivl om det
Mere besværligt hvis han beder om et par uger mere, eller I har en uklar aftale om hvad han skulle levere så det bare var diskussion om kvaliteten, men han han ikke leveret noget OG meddelt han gir op, så skal han omg. betale alt tilbage
vh John H