Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart ar VIKARBUREAU

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hey MissD

 

Jeg har det du søger....du kan overtage mit vikarbureau..

jeg har desværre ikke tid til at pleje det og opsøge nye kunder så hvis du er frisk så lad og stikke snuden sammen*G*

 

Mvh Kenneth 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en fin idé... 

Lad mig hører nærmere om det....?!

 

Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth
 
Det lyder virkelig spændende.
Hvad hedder dit bureau og har du nogen ansatte.
 
Mvh Jonas

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hEJ

fOR AT STARTE ET VIKAR BUREAU SKAL MAN HAVE KAPITAL PÅ MINIMIM EN HALV MILION. MEN PÅ NUVÆRENDE TIDSPUNKT VIKAR BUREAU ER VED AT BLIVE FJENDER I OFFENTLIG SEKTOR, DERFOR VIL IKKE ANBEFALE DETTE.

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan se at det er et meget gamlet indlæg jeg svare på. 

Når du skal starte et vikarbureau er der ihvertfald 3 ting du skal tænke på. Det er faktisk de samme tre ting du skal tænke på når du skal sælge et eller andet.

1 For det første vil et ordentligt salgsystem øge dit salg med 30 pct

2. For det andet kan det at følge en bestemt procedure øge dit salg med 20 pct.

3. For det tredje kan det at have en positiv indstilling til tingene øge dit salg med 50 pct.

Det er ikke noget jeg har fundet på. www.salgspotentialet.dk har en gratis e-bog på deres hjemmeside, som jeg kun kan anbefalde.

Når det er drift og start af et vikarbureau svare de tre ting til.

1. Have et ordentligt system til administration af vikare, kunder og bookinger - Se  www.vikaradministration.dk

2. Følge en bestemt procedure - Standard kontrakter til kunder og vikarer samt en standard måde at ansætte en ny vikar.

3. Tro på at det lykkedes. Det eneste der skal til er at du idag gør det lidt bedre end igår. Det kan f.eks. være at du booker en vagt lidt mere præcist og får en lidt bedre dialog med din kunde mens du booker vagter, eller at du får ansat en ny vikar.

Den sidste ting kan jeg ikke hjælpe dig med, men jeg kan hjælpe dig med den første. Det skyldes at mit firma har udviklet og nu sælger et system til administration af vikarer og kommunikation med kunderne samt vikarerene. Du kan læse meget mere om det på www.vikaradministration.dk. Det gør vi således at der både er fokus på dine, dine kunders og dine vikarers behov.  Hvis du vil vide mere så kontakt mig på mail mol@gammapartner.dk eller tlf. 2618 5931

Held og lykke med det Smile

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mit sene svar til jer alle..

 

Mange tak for jeres fine svar samt støtte......Det læder mig at I har svaret tilbage..

Helt enig.....Der er rgtig meget arbejde i det....Ved I om man kan tage et kursus i det at opstarte et vikarbureu så jeg komme i gang med at opstarte et..

Vedr. forsikringer ved jeg atman blot skal lave det under den arbejdsordning vikaren nu kommer ud til..Dvs. det er dt sted vikaren sendes hen, pligt at der i kontrakten står at det er dem der tager sg af forsikringen, hvis nu der skule ske vikaren noget mens han/hun arbejdede.

Byggi hvordan går det bureau?hvor ligger den henne?

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej  aminoer

Jeg har et veletableret polsk rektutteringsbureau til salg som har specialiceret sig metal og sundheds sektoren.

Henning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte en slags vikarbureau i Polen. At skaffe folk er åbenbart ikke noget problem.

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Franchise er også en mulighed for at komme i gang sikkert uden det koster en bondegård.

Google er min ven Geeked

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

missd:
Er der en herinde som mangler en samarbejdspartner til opstart eller igangværende vikarbureau  så jeg frisk....

Til din private besked:

Skal man bo i Polen så? Ikke nødvendigvis.

vil gerne bo her i DK.. Det er da OK

Har du mulghed for at give ideer til hvord jeg starter et bureau?

Læs mit indlæg i denne debat.

Derefter smba.dk.

Vi assisterer iværksættere på en række måder og med forskellige services.

Ring mig op derefter.

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)