Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart ar VIKARBUREAU

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Alle amino brugerer

Jeg sgår med tanken om at starte et vikarburau og vil derfor høre om nogle har et eller om nogen vil hjælpe mig da jeg ikke ved hvordan og hvor jeg skal starte. En partner kunne være rigtig godt.

JEg tror på at der med tiden vil komme flere og flere vikarbureauer(der er allerede en del), for vi mangler folk i arbejde.

 

Håber der er en eller flere der vil hjælpe mig med opstarten (tanker).

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 

lyder interessent jeg har dog ingen erfaring med vikarbureauer men jeg vil meget gerne høre mere (hvis du har flere tanker og ideer) da jeg godt kunne have lyst til at starte noget i den stil

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du sælge det?

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 har arbejdet på et bureau for nogle år siden

1 hvilke vikarer kan du rekruttere ? - dem er der også mangel på !

2 fra hvilke brancher har du erfaring ?

3 troværdighed er Meget vigtigt

spørg bare løs  

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa MissD.

 

Det lyder som et spændende projekt og jeg kunne godt tænke mig at vide hvor du, rent geografisk, vil placere dit bureau?

Herudover tror jeg bestemt, at du har ret i, at det er en branche hvor der også i fremtiden vil ske en del, og netop heri ligger det væsentligste problem, som jeg ser det. Det eksisterer pt. mange rekrutterings- vikar- og genplaceringsbureauer i Danmark, nogle meget store og nogle ganske små. Mange har et generelt sigte og en bred vifte af faggrupper, hvorimod der også eksisterer mange små vikarbureauer der kun servicerer specifikke faggrupper.

Hvor ser du dig selv henne?

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ejer idag et vikar og rekrutteringsbureau hvor vi har tre afdelinger tre forskelige steder i landet +franchise afd

Det med at starte et vikarbureau, Er meget svær bare lige at gøre med mindre man har baglandet iorden du skal have et hvis speciale og kendskab til omr + der er rigtigt meget med regler overinstkomster og forsikringer osv osv osv . Men tanken er god nok men det er bare en stor nødvendighed at du kender til branchen i forvejen. Også skal man lige tænke på at det kræver et ret stor egen kapital eller kredit da du komme til at lægge ud for ret meget løn. Vi er begyndt som nogle af de første i dk at franchisetage afdelinger ud i forskellige byer hvor vi hjælper folk med at komme godt igang så man også er rimeligt sikker på at man har baglandet iorden + man også kan tjene en løn. men nok med det , men hvis jeg kan hjælpe så spørg bare løs så vil jeg gøre mit bedste for at hjælpe dig.

 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. Det er ikke bare sådan lige. Det kræver en stor del! Netop det omkring overenskomster og regler, forsikringer og alverdens andre ting - det kræver virkelig noget. Det lyder superlet, men er det bare ikke. Jeg har mange års erfaring indenfor branchen, og vil ikke selv røre ved det - ikke som markedet er i dag. Men klart der er plads til mange spillere på markedet - det er jeg helt sikker på. Den største udfordring (blandt mange udfordringer) er dog helt klart, at finde netop det vigtige i din virksomhed... vikarerne. De hænger sørme ikke på træerne, med det arbejdsmarked vi har i dag - og det bliver jo ikke just nemmere :) Der er mange der fokuserer på at hente udenlands arbejdskraft til Danmark, og på det område tror jeg der er MASSER at hente. Hvis man har mod på at give sig i kast med det.

Men spændende projekt MissD - stort held og lykke med det herfra :) Jeg håber det lykkes dig.

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej damgaard.

 

Måske du ville hjælpe mig med et par spørgsmål, vedr opstart af vikar bureau?

Jo mere jeg leder på nettet, jo fler spørgsmål har jeg...

bypaia@gmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kørt vikarfirma i 5 år nu. Det er helt klart en branche med en masse potentiale i.

Hvilken branche snakker vi om? Og vil du være selvkørende, eller have ansatte? Det er ikke alle brancher, som egner sig til udlandsk arbejdskraft. Og den danske arbejdskraft, kan man pt godt skyde en hvid pind efter. Men ellers er det en meget spændende branche, hvor ikke 2 dage ligner hinanden. Husk lige at checke med revisoren, om SKAT er med på den. Jeg mener at reglerne er blevet strammet en del på det seneste.

Hvis der ellers er spørgsmål, så bare sig til.

Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen spørgsmål har jeg skam riiigeligt af ;-)

Det er indenfor pleje og omsorg. Jeg vil jo selv køre i starten, og har et par bekendte og veninder, som også er friske på ideén. Alle arbejder, eller har arbejdet, inden for den sektor.

Jeg ved at der er en urimelig mangel på vikarer i det område(eller amt) vi bor i. Hvad tænker du på når du nævner skat? Noget bestemt?

Hvilket område er du selv vikar i?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)