Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af økonomisystem

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

 

Jeg har gang i et projekt hvortil jeg skal bruge et økonomisystem. Problemet består i, at jeg efterhånden har været meget af junglen igennem - har bl.a. set på e-conomic, summarum, tinyerp, opentaps, mamut, og en række andre. De fleste systemer er faldet på manglen på brugervenlighed eller for Summarums vedkommende mangel på flerbruger funktion.

 

Så nu vil jeg høre om i eventuelt har forslag til andre systemer. Det skal siges at jeg har overvejet at kigge lidt på C5, men har ikke rigtigt kunne finde nogle priser  på systemet nogle steder, eller for den sags skyld screendumps af hvordan det ser ud pt.

 

 

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 glemte lige at et muligt system også skal have mulighed for at arbejde sammen med andre it-systemer.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke den store version af Navision? og det er da også en halv bekostelig affære pr. måned at have kørende

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg sige ja til, men den giver dig en ide om, hvad C5 light er og det er da gratis at tage et kig på demoen og blive forpustet af alt det den kan tilbyde..

Jeg bruger selv en lidt ældre navision og den er ret dyr, når man tilretter den til et specielt brug.

Skal du bruge det til webshop er Mamut det bedste, fordi man kan vælge, hvilken vare der skal høre til den ene eller den anden butik, hvis man har flere web-shops og det er da rart.

Du kan hente demo gratis hjem og prøve alle moduler i 45 dage og det er guf for mindre penge, hvis du ønsker denne, som næst efter Navision er det bedste, bare meget billigere i indkøb, og det skulle jeg selv have vidst for 8 år siden..

http://www.mamut.com/dk/ 

Prøv dem..

Geeked

 

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at kigge på www.letmoms.dk de programmer er netop lavet for at gøre regnskabet så simpelt så muligt.

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Vi synes du skulle se på SALDI - vi mener at programmet har den nødvendige brugervenlighed. Der er instruktion på dansk om med video på de grundlæggende funktioner. Du kan evt. oprette dig som bruger - og prøve programmet. SALDI er endvidere et flerbrugersystem.

Der er endvidere den funktion at man kan hente hotline - også uden for den normale åbningstid.

Bemærk prisen! 

Se vores hjemmeside www.SALDI.dk 

 Mvh.

SALDI 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)