Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning: Har du lagt mærke til DagensKup.dk´s lysreklame over Rådhuspladsen?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Afstemning: Har du lagt mærke til DagensKup.dk´s lysreklame over Rådhuspladsen?

Vi er meget interesserede i at finde ud af, hvor meget værdi der er i at blive eksponeret på Politikens store lysbanner - som DagensKup.dk bliver det i denne uge mellem kl. 07 og 19 - fra i går d. 2/11.

Derfor denne lille voxpop til los aminoerne!

Brandingen af DagensKup-navnet og selve sitet er det primære mål med lysreklamen, så vores onlinemarkedsføring får lidt aktiv hjælp til genkendelsen fra internetbrugerne, der støder på vores banner hist og her i cyberspace.

Om ikke andet kunne Politikens lysavis sikkert også være en mulig markedsføringskanal for mange af jer andre - så lad os følge tidens trend og få afgivet en stemme - god weekend;-)

Mvh.

René 

• Jeg har lagt mærke til DagensKup´s reklame over Rådhuspladsen i København. (0%)
  • Jeps - jeg gik straks hjem og klikkede mig ind på DagensKup.dk (4,8%)
  • Hmm... der er noget der dæmrer - det var noget med en abe ikk? (0%)
  • Jeg har hørt om reklamen igennem min: Veninde, kammerat, svigermor, bridgemakker, sognepræst, familie, klasselærer eller en helt anden (0%)
  • Nix - har ellers været på Rådhuspladsen i de her dage (16,7%)
  • Jeg har hverken set eller hørt noget - så klap i din elendige reklamekriger! (11,9%)
  • Har ikke været i området omkring Rådhuspladsen i København de seneste dage (64,3%)
  • Jeg kigger altid ned i jorden, når jeg færdes på store pladser (hader duernes klæbrige kommentarer!) (2,4%)
  • Totalt antal stemmer: 42
  • Afstemning sluttede: 10/11/2007

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:11

Hvor længe skal reklamen køre? Jeg regner med at tage til KåBeHå om et par uger, og så vil jeg da kigge op og beundre hvis den stadig er der til den tid :) 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:48

Der mangler en: Jeg har ikke set noget i reklamevirvaret på Rådhuspladsen, men har været inde på siden en enkelt gang eller to siden den blev genåbnet, dog uden at blive tiltrukket af den annonce der var på den dag og har derfor/eller af andre årsager ikke været derinde siden.

...men fair nok, så lange svar i en poll ville være sindsygt :-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 08:28

Nicolai Lønne:

Der mangler en: Jeg har ikke set noget i reklamevirvaret på Rådhuspladsen, men har været inde på siden en enkelt gang eller to siden den blev genåbnet, dog uden at blive tiltrukket af den annonce der var på den dag og har derfor/eller af andre årsager ikke været derinde siden.

...men fair nok, så lange svar i en poll ville være sindsygt :-) 

Godmorgen, Lønne... du skrev indlægget d. 3/11... vi genåbnede den 1/11... du har besøgt siden to gange på de tre dage = den frekvens kan vi godt leve medStick out tongue

Nu skal vi så bare have dig vundet tilbage igen - måske med dagens tilbud, som i øvrigt meget passende kunne være aminoernes bud på en fælles julefrokost...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:20

Hæhæ, som jeg klikkede for at besvare fandt jeg også ud af hvordan jeg opdagede at i var genåbnet... stort banner i toppen af Amino :-)

Men fair nok, jeg har så været derinde nu 3 gange (følte mig tvunget i dag grundet dit indlæg). Jeg tror dog ikke at det er en side jeg normalt ville checke en gang dagligt - men måske jeg ville få set det lidt oftere hvis jeg blandt mine RSS feeds kunne se dagens tilbud (*hint* lav RSS feeds hvor man kan få en miniversion af annoncen)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:03

Hej,

Jeg har ikke selv lige været forbi rådhuspladsen de sidste par dage, men ville lige benytte lejligheden til at komme med et input.

Forleden lagde jeg selv lige dagenskup.dk i mine foretrukne, så jeg altid lige kan tjekke den. En ting som dog irriterer mig lidt, er at der ikke er segmenteret særlig godt. Annoncerne svinger lige fra smykker, poolborde og til julearrangementer - hvilket alt sammen ikke fange mig vildt meget. Derfor kunne jeg se det smarte i at segmentere efter køn og (eller) alder - hvilket måske fik nogle til at interessere sig mere for siden.

Derudover var et nyhedsbrev med dagens aktuelle tilbud måske en idé? Ellers, igen, rigtigt flot website som helt sikkert nok skal blive til noget. Hvad har du forresten givet for reklamen på rådhuspladsen, og har du kunnet mærke det i antallet af besøgende (en vox-pop på amino er jo nok ikke meget sigende i denne sammenhæng)? God vind :-)

// Jesper Skov

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 18:06

Tak for jeres respons og idéer!

Lønne: RSS er klart en mulighed, men da vi ikke vil fortælle folk, hvad der er på sitet, før man har besøgt det - heller ikke på dagen - vil vi kun levere et RSS som minibillede af annoncen og altså ikke i ren tekst. På nuværende tidspunkt har vi ikke fundet et system, der kan levere en billed-RSS tilfredsstillende, så hvis du eller andre har et godt bud på en løsning, så venter vi i spænding.

Jesper: Segmenteringen har vi valgt fra, da vi vil bevare overraskelsemomentet. Det er en hæmsko for os her i opstartsperioden, men i det øjeblik vi kan levere endnu mere iøjnefaldende tilbud, vil det blive en styrke at man aldrig ved hvad Dagens Kup er - udeover vildt og værd at tale om.

Prisen på Politikens lysavis er for 7 dage med 95 visninger á 15 sekunder leveret  i tidsrummet 7 - 19 = 10.500 kr. Det er et fornuftigt værktøj til branding men ikke anbefalelsesværdigt i forhold til at generere klik til en webshop etc. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 09:55

Vi har nu fået tre forskellige forklaringer fra firmaet der sælger eksponeringerne på omtalte lysavis: Tre forklaringer på hvorfor deres service har været helt utilgivelig dårlig, visningerne ikke konstante... og selve softwaren ramt af nedbrud - igen og igen!

Derfor valgte vi i tirsdags at afbryde samarbejdet med udbyderen. Der er inegn grund til at nævne navne i en offentlig tråd, men idet vi selv forventer at bruge lysavisen igen - bare igennem et andet distributionsfirma - så kan andre der også påtænker det, få vores konkrete og dårlige erfaringer ved at kontakte mig.

Nå, tak for jeres deltagelse under alle omstændigheder. Hvem er det mon i øvrigt, der ifølge afstemningen altid kigger ned i jorden? Tankevækkende;-) 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:06

René Gade Mikkelsen - Dribling:

Nå, tak for jeres deltagelse under alle omstændigheder. Hvem er det mon i øvrigt, der ifølge afstemningen altid kigger ned i jorden? Tankevækkende;-) 

Jeg gør det indimellem for at undgå kontakt med de agressive sælgere fra f.eks. Unicef, som vil sælge mig hytter eller andet under de varmere himmelstrøg!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 12:59

Point taken, Brian;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)