Hej Amino's Long time no see :) Jeg har en bekendt som netop har afsluttet sin hovedopgave som Cand. Link Merc. Hun søger nu nyt job. Måske nogen af jer mangler en gæv pige, måske I kender nogen som gør?!? Hun har skrevet nedenstående - Jeg håber I kan hjælpe :) "Så er specialet afleveret, og livet som studerende er snart slut. Men som 'grønskolling' er det svært at åbne dørene til arbejdsmarkedet helt alene, så derfor søger jeg nu hjælp hos jer erfarende arbejdsfolk!! Jeg vil meget gerne have en stilling i en HR-afdeling. Det geografiske område, jeg søger i, afgrænser sig dog til Jylland. Jeg er interesseret i næsten alle slags HR-relaterede opgaver, dog ikke 'salg', lønadministration eller juridiske personaleanliggender. Mit drømmejob går mest i retning af HR på det strategiske niveau samt opgaver relateret til kompetenceafklaring, koordinering af videreuddannelse, medarbejdersamtaler, medarbejdermålinger etc. Så hvis I har nogle kontakter i jeres netværk, der mangler en HR-medarbejder, så må I meget gerne tænke på mig." |
HR stilling søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)