Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere (CMS underleverandør/grafiker) søges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg får ofte forespørgsler på om jeg kan lave en hjemmeside. Det er typisk enkeltmandsvirksomheder/foreninger, der skal have sin første hjemmeside. Typisk en side med op til 5 undersider, kontaktformular, nyheder, mulighed for selv at ændre tekster og menupunkter. Det er meget vigtigt med et let tilgængeligt administrationsmodul.

Jeg søger en eller flere samarbejdspartnere, der kan levere en sådan CMS løsning eller kan stå for den grafiske side når jeg får brug for det.

Jeg søger samarbejde på følgende form:

Jeg vil gerne kunne tilbyde mine kunder 2-3 mulige hjemmesideløsninger (standardpakker). Du leverer teknikken og gerne det grafiske. Jeg står for al kundekontakt og sætter også siden op. 

Opsætning af systemet må gerne kræve kendskab til teknik, men selve systemet skal være let tilgængeligt.

Er du interesseret i at levere CMS system/grafik så kontakt mig på email: le (at) horseonline.dk

Venlig hilsen

Louise E

Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:51

Tilmeldt 26. Sep 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:52

Lytter med her :)

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:53

Hej,

Vi kan klare leveringen af grafikken. Vi har stor erfaring i at udvikle websites, og arbejdet meget med at lave layouts der er nemme at opsætte til CMS systemer. Vi kan desuden også henvise til leverandør at .net CMS systemer. Besøg gerne Lazerto.dk og kontakt os hvis du interesseret i at høre mere.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 16:34

Det har vi faktisk lavet en del af - så du er meget velkommen til at kontakte mig. 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 23:09

Jeg ved at Nicolai fra www.sixpointzero.com "laver" whitelabel CMS-systemer - dvs. du selv kan tage hele æren for det;)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 02:03

Prøv og kig på Afront.dk - Prøv evt. en demo af systemet http://www.afront.dk/9/, og se hvor brugervenligt det er. Der er p.t. 15 forskellige design skabeloner kunderne frit kan vælge imellem med et par klik inde i administrationen, og ligeledes tilpasse billeder, farver m.m. efter behov. Systemet er meget nemt at sætte op og kræver så godt som ingen tekniske færdigheder at starte op.

Fungerer også som underleverandør i forvejen med stor tilfredshed hos både forhandler og kunder.

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 10:56

Jeg vil anbefale at du enten kontakter et eller flere af de store CMS huse(SiteCore, Dynamic Web) + et par af dem der arbejder med Open Source Systemer. På Amino findes der garanteret et par stykker der kan hjælpe dig med enten DotNetNuke, Tangora, Umbraco etc.

Problemet med CMS systemer fra mindre virksomheder er at de "dør" hvis virksomheden pludselig går ned eller hvis ejeren pludselig gerne vil være lønmodtager igen og så er det pludselig dig der hænger på problemet.

Jeg har i mit tidligere job selv udviklet et CMS som jeg nu kan se at min daværende arbejdsplads ikke kan vedligeholde systemet selv.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:36

Comito.dk:
Problemet med CMS systemer fra mindre virksomheder er at de "dør" hvis virksomheden pludselig går ned eller hvis ejeren pludselig gerne vil være lønmodtager igen og så er det pludselig dig der hænger på problemet.

Det er naturligvis i orden at du kommer med dine anbefalinger. Men taler du for alle "små" leverandører af CMS løsninger, eller blot ud fra egne uheldige erfaringer?

Jeg kan ikke se hvordan et CMS nødvendigvis skal gå hen og "dø", hvis leverandøren eksempelvis tog en beslutning om at blive lønmodtager i stedet for selvstændig erhvervsdrivende. Dette vil jeg næsten betegne som en hån imod de fleste Amino iværksættere. (Hold jer væk fra de små leverandører. I risikerer at sidde med sorteper hvis det ikke går godt for dem).

Jeg kender i hvert fald ingen i min omgangskreds der kunne finde på at svigte sine kunder så groft som du forsøger at danne et generelt billede af, og efterlade kunderne med et så stort problem. Hvis det var tilfældet for mit vedkommende, at jeg heller ville gøre noget andet. Så ville jeg enten finde en ordentlig person eller virksomhed der kunne overtage forretningen og varetage kundernes interesser, eller også ville jeg give kunden muligheden for at overtage rettighederne til sit eget system.

Jeg villle ikke lade kunden "hænge på problemet", som du vælger at formulere det.

Venligst

Hans
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 12:48

Om det er indenfor CMS branchen eller inden for hvilken som helst anden type branche så sker det altså at virksomheder stopper på den ene eller den anden måde. Om din bekendtskabskreds så har en højere moral end resten af samfundet skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Selvfølgelig er det ikke en hån mod Amino'er, jeg er jo også selv en og jeg lever endda af at udvikle løsninger til nettet. Det eneste jeg anbefaler er at man også kigger på de lidt større og åbne systemer, der er jo ikke nogen der siger at man ikke kan tage en lille forhandler af f.eks. Dynamic Web. Så kan man jo tage det med i sine overvejelser når man beslutter sig.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)