Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejlighed i Tyrkiet

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den nye skødelov mangler kun præsidentens godkendelse, og dette skulle ske indenfor et par uger. Læs mere på www.Sydbolig.dk om den nye skødelov.

Der er mange muligheder for investering i Bulgarien, Tyrkiet og andre lande, og da der er så mange sælgere har jeg jo lavet den perfekte portal www.Sydbolig.dk hvor indtil videre 8 mæglere har lagt ejendomme ind, og flere kommer lige så snart loven er på plads (de har ikke villet annoncere grundet usikkerheden om loven, og da man ikke har kunnet tjene sine penge hjem da de fleste mæglere har valgt ikke at tage imod penge inden loven var klar).
 
Jeg vil klart anbefale at købe en grund og få bygget på den selv hvis i vil gøre en fantastisk investering.
 
Hvis i er interesseret i en ejendom i syden så tag et kig på sydbolig.dk, det giver et godt overblik.
 
I er velkommen til at ringe til mig og få en uforpligtende snak - jeg kender meget til Tyrkiet da jeg selv var en af de første der startede med at sælge dernede.  Og da i er Aminoer kan vi godt finde ud af at skære en del af mægler salæret væk - det vil de fleste mæglere nok gå med til hvis jeg tager en lille snak med dem ;-)    I skal ikke tro på dem der skriver at i sparer noget ved at købe direkte fra bygherrene, alle bygherre sælger til samme pris som deres agenter, kun nogle få agenter ligger penge oveni projekt priserne. Man tjener for det meste nok ved bare at tage den provision man får af bygherren, så der er ikke nogen grund til at ligge noget oveni hans pris.
 
Hvis der er interesse for det kan jeg også være behjælpelig med at arrangere en Amino tur hvor jeg tager jer rundt i alle de populære områder og introducerer jer for forskellige mæglere da jeg har et bredt kontakt netværk dernede. Jeg tager jer selvfølgelig kun til mæglere der vil give rabat ;-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvis du ikke er helt sikker på investeringen så lad helt vær

Købte en penthouse hent ud til vandet i alanya, og er budt 700000 oveni så det er bare med at komme igang, men der er også meget dårligt byggeri
 
Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
<b>Hej!</b>

 

Jeg vil såmen bare sige at man altid skal have hovedet med sig når man køber i udlandet, aldrig lav et forhastet køb og stol aldrig for meget på de mæglere som lover grønne skove.

Jeg var selv interesseret 2 år siden og for 1 år siden købte jeg en lejlighed - Det sjove (syntes jeg) var at mæglerne i Alanya var utrolig interesseret i at sende mig til Mahmutlar hele tiden (ligger ca. 10-15 km øst for Alanya), byen er nærmest 100% konstruktionsby og priserne lignede stadig dem i Alanya.

Så søgte jeg væk fra mæglerne og snakkede med Tyrkerne istedet og fandt ud til Avsallar (ligger ca. 25 km vest for Alanya), byen er utrolig hyggelig og har ikke den høje luftfugtighed som Alanya der ligger tættere på bjergene. Byen har ingen trafik i centrum, da biler ikke har adgang dermed er byen ganske stille og ideel for en familie - Dertil er stranden også superb og der er ingen farlig understrøm og man kan bunde langt ude.

Selvfølgelig det kommer jo an på hvad man leder efter, nogle vil jo altid fortrække Alanya pga. byens størrelse og flere restaurenter osv., men jeg søgte så personlig noget mere fredfyldt til en (hvad jeg syntes) normal pris, men priserne stiger jo gradvist hver år.

Ydermere er Avsallar en komplet by med infrastruktur, som ikke er fuldt afhængig af turisme og man kan ikke bygge højere end 7 etages komplexer i det ydre af byen og ikke mere end 5 etager inde i byen.

 

Men det gælder om at tage sin tid dernede og finde ud af hvad det egentligt er man vil have, men er nogen interesseret vil jeg da klart anbefale firmaet, de er nye inden for lejlighedskomplexer til udlændinge, men firmaet har lavet beton struktur til hele hoteller og lejligheder siden 1985 og direktøren er medlem af Alanya''s Handelskammer.

Firmaet hedder Bahar Insaat.

 

Jeg vil bare sige til spekulatørerne, som snakker om Bulgarien osv., jeg syntes at i skal tage op til vurdering selve klimaet i Bulgarien, det er knap så varmt der og er det noget som i kun vil bo i kun om sommeren?? Ydermere er det sortehavet som man bader i og ikke middelhavet, dvs. skulle man fx. have lyst til at eje en båd er destinationerne måske knap så interessante...? Personlig føler jeg at Bulgarien er mere en druk og fest sted for de unge, men jeg tager måske fejl syntes bare at Tyrkiet tilbyder mange af de ting jeg leder efter ligesom Spanien gjorde engang.

 

Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


 


jeg har læst alt det I har snakket frem og tilbage Tyrkiet, Bulgarien, Rumænien osv.


 


Jeg mener at det måske er på tiden at man tænker i stedet for at investere i en lejlighed at investere i noget hvor man også kunne tjene penge. Projektet behøver ikke at koste meget, men det er en investering hvor I tager noget fra DK f.eks. og bruger det i andre lande, nye EU lande. Jeg har faktisk talt med en som har nogle gode projekter i Rumænien og har selv været på rejse flere steder i landet, hvor jeg kan se muligheder. I kan prøve at se på www.romanianimportexport.com De arbejder med meget mere end projekter og de har en lille del på hjemmesiden. Men jeg kan sige en ting. De er gode til at forstå hvad man vil og de viser vejen frem til at tjene gode penge.


Det med at købe lejlighed og leje den nogle mdr. om året er ikke længere moderne efter min mening. Jeg synes at måske skal man se andre muligheder i sin investering end bare en lejlighed.



Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

 

Er der nogen der rent faktisk har investeret i en bolig i Alanya så tilbyder jeg at tage kamera og udstyr med og lave en interaktiv virtuel rundtur af boligen - inklusiv 3d plantegning i uge 30 & 31. Prisen vil være sølle kr. 5000,- ex moms. Som inspiration kan du se rundturen jeg lavede til restaurant Herthadalen hvor jeg også lavede en plantegning i 3D. Den kan ses her

 

Hilsen Morten

Side 6 ud af 6 (55 indlæg)