Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejlighed i Tyrkiet

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/17/2005 5:08:35 PM Forfatter: Christian Taasti

Hej Martin


Jeg har også haft samme tanker om at investere i en bolig i udlandet. Gennem mit arbejde i Rumænien hvor jeg har etableret en it afdeling, har jeg fået et godt kendskab til landet og boligmarkedet.


Her er det stadig muligt at få en pæn 2-3 værelses lejlighed ved Sortehavskysten for 300.000 Kr.  Jeg har et par stykker på hånden hvis det er ....:-)


Christian


Hej Christian

Er der havudsigt til den pris?

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lejpvb


Det er faktisk også sådan jeg ser på det.
Det er en hammer spændende mulighed for at tjene nogle penge og samtidig få et dejligt feriested.
Den lejlighed jeg nok køber koster 100.000 Euro og er på 120 m2 bygget i Scandinavist design og kvalitet og ligger på 9. sal
Super hav og bjergudsigt fra de 3 balkoner.

Dbh Martin
Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det dog herligt (omend noget overraskende) at konstaterer danskerne endelig synes at være kommet over deres tyrker-foragt og opkøber boliger i Tyrkiet i massevis


www.udvandrerne.dk findes der også en del info om Tyrkiet, boliger mv.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig. Der er en stor flok ensporede danskere der har taget en billig ferie til Tyrkiet og fundet ud af at man ikke kan dømme et helt folk, bare fordi man har mødt én enkelt ballademager.

Dbh Martin

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

...... egentlig sjovt, at man skal rejse helt til Tyrkiet for at erkende noget, som forekommer så indlysende........


 

Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke være mere enig..


Dbh Martin

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er helt sikkert nogle muligheder for at tjene penge, men jeg ville ikke spekulerer i det medmindre der er råd til at have det stående tomt.

Mange investerer og regner med lejeindtægter.  Problemet er, at med det byggeboom der er, så bliver det sværere og sværere at udleje lejlighederne.

Så hvis man godt kan undvære lejeindtægterne, er det efter min overbevisning også en god investering, hvis belligheden er god.

Jeg ville ikke investerer i en lejlighed, som ikke havde havudsigt eller har en truet havudsigt, hvor der er grunde foran, som kan bebygges. Beliggenheden er alfa omega  for investeringen, hvis den ligger dårligt, kan det ligeså vel gå hen at blive en dårlig handel, når der er så meget nyt.

 
Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Problemerne med tyrkiet er transporten dertil man er nødt til at flyve det er forlangt at køre det er problemet med at leje den ud.
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes ikke, at transporten er et problem. Når de lejes ud er det oftest til rejseselskaber, der så lejer dem ud, men du har ret, der er et helt "kør selv" marked, som ikke kan have fornøjelsen af dem.

Flytiden er nogenlunde som til diverse græske øer. Problemet er bare at priserne vist nok stadig er ret høje i forhold til andre rejsemål.
Side 2 ud af 6 (55 indlæg)