Jeg står og skal modtage pakker løbende fra kina og vil derfor høre om i kender til nogen muligheder for at få fragtet det til Danmark? Evt ala ShopUSA? Kan sagtens afhente i feks københavn så det ikke skal leveres til døren. Mvh |
Pakker løbende fra Kina. Hvad er nemmest/hurtigst?
|
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Der er tale om noget så simpelt som tøj :) men hvordan foregår det så? skal jeg bede leverandøren om at sende via DHL eller kan jeg få tøjet sendt til et sted i kina (ligesom shopUSA feks) og så sørger de for resten? |
UPS gør det også ret godt og billigt. Du opretter en konto hos dem, laver returlabels (Som at du har varer i Kina der skal retur til dig), og så får du din leverandør til at tage fat på det lokale UPS kontor. UPS kan også vejlede dig og din leverandør. Alt efter hvilken løsning man vælger hos dem, kan pakkerne være i DK inden for 2-3 hverdage. UPS kan også klare indfortoldningen. Mette |
BusinessSupport.dk Bogføring | Hjemmesider | Webshop
Hej Mette. Det lyder som en fornuftig løsning men planen er at jeg skal købe tøj fra flere forskellige leverandører i asian og tænker at det bliver et kæmpe arbejde hvis jeg skal lave retursedler for hver enkelt hver gang jeg bestiller? Eller er jeg helt forkert på den? Mvh Kevin |
Du er ikke forkert på den. Det kan sikkert sættes op på anden vis også. Tjek evt. med UPS, det kan være at de har en god løsning. |
BusinessSupport.dk Bogføring | Hjemmesider | Webshop
Min erfaring er at ofte har fabrikkerne adgang til en bedre rabat hos Ups, FedEx DHL end man selv kan få herhjemme og så kan fabrikken sende så snart det er klar. Men det er også et spørgsmål om hvilke mængder du bestiller og hvor hurtigt du skal bruge dine ting. At kombinere forsendelserne kan måske blive en udfordring med fortoldninger osv og tit bliver tingene forsinket på fabrikkerne og så forsinker det de andre ting |
At få dem løbende helt fra Kina er nok ikke så hurtigt. Hahaha! Kunne ikke lade være. |
Det må være det økologiske alternativ til skib :-) |
Hvad med at få dem sendt til Tyskland? Det er noget med at man kan med fordele sende varer til Tyskland billigere i stedet for. Kan ikke huske helt, hvordan det hænger sammen, men det kan man da undersøge. Vi har et lager i Flensborg (Harreslee), hvor vi enlig godt kunne modtage dem og sende dem videre til det rette sted i DK hvis det er. Men jeg ved ikke om det kan betale sig. Mvh. |