Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny søgemaskine på vej

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 2/13/2006 11:11:14 PM Forfatter: Martin Thorborg Er der nogen der har prøvet søgningen og har evt. kommentarer til den? Dbh Martin

Ja, Well done!

Jeg fik 87% flere hits op på samme søgeord. Søgningen er også væsentlig hurtigere på http://dev.ankiro.dk/demo/amino/

Teksten står også bedre. Kunne den ikke blive en skriftstørrelse eller to større? - det gøre det endnu bedre.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:22
Nå, ændrede i det lige nu eller hvad? Nu står der titelen på indlægget. Eller var det mig der søgte på nogle mærkelige ting i første omgang.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:22
Den viser titlen på tråden, er det ikke det mest logiske?

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 23:25
> Den viser titlen på tråden, er det ikke det mest logiske?

Jo helt sikkert, det var bare mig der var lidt forvirret.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:26
Dato: 2/13/2006 11:24:38 PM Forfatter: Niklái Nysted > Den viser titlen på tråden, er det ikke det mest logiske? Jo helt sikkert, det var bare mig der var lidt forvirret.

Næææ, jeg pilller ikke?

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:28
Dato: 2/13/2006 11:21:46 PM Forfatter: The game

Dato: 2/13/2006 11:11:14 PM Forfatter: Martin Thorborg Er der nogen der har prøvet søgningen og har evt. kommentarer til den? Dbh Martin

Ja, Well done!
Jeg fik 87% flere hits op på samme søgeord. Søgningen er også væsentlig hurtigere på http://dev.ankiro.dk/demo/amino/
Teksten står også bedre. Kunne den ikke blive en skriftstørrelse eller to større? - det gøre det endnu bedre.

Jo fonten kan ændres, men tænk ikke så meget på layout, det er jeg slet ikke begyndt at kigge på endnu.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:29
Dato: 2/13/2006 11:21:40 PM Forfatter: Sune Christesen Jeg har testet den, og har ikke det store at sige. Det jeg umiddelbart faldt over var at den søgte med i indhold fra områder udenfor selve debatindlæggene, men jeg går ud fra det hører under den manglende indstilling du omtalte. Så vidt jeg kan forstå på Mikkel er det i hvert fald muligt at definere, og jeg tror derfor det ville være en god ide at udnytte den mulighed. Det jeg mener er hvis du f.eks. søger på ''public relation'', så er resultaterne ubrugelige fordi en af debatkategorierne hedder det, og der derfor kommer uanede mængder resultater, eftersom ordet derfor fremgår i toppen af mange tråde. Ud over det tror jeg det var en god idé med et lille link til en advaceret udgave (som Google har), til dem der ikke kender alle de små tricks man kan bruge til at ekskludere ord etc.

Det er sikkert muligt, det må jeg undersøge.

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:33
Martin, du siger bare til hvis jeg skal hjælpe med at pille :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:33
Dato: 2/13/2006 11:32:36 PM Forfatter: Mikkel deMib Martin, du siger bare til hvis jeg skal hjælpe med at pille :)

Meget gerne, jeg mailer dig lige login tingene.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:36
Jeg laver lige en ny og mere synligt tråd vedr. søgninen.

Dbh Martin
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)