Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket af disse 2 domænenavner er bedst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en webshop som kommer til at handle med Fair Trade legetøj. Firmaet hedder Fairplay og i logoet er der også skrevet Fairplay.

Hvilket af disse to domæne navne synes du er bedst til formålet? Jeg spørger da jeg er i tvivl om folk kan finde ud af det nu domæne. Er der nogen der har lidt Marketing/Reklame viden, der kan agumenterer for det ene eller andet?

www.fairplay.nu

Eller

www.fairplayer.dk

Hilsen
Martin

Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:09

Hej Martin

Jeg tror det er en dårlig idé at bruge et --.nu domæne, det kan folk ikke huske, og så er der jo stor risiko for at de finder en af dine konkurrenter.

Kan du ikke tilføje ordet leg...f.eks. fairplay-leg.dk, det vil sikkert også give dig en bedre google placering, uden jeg ved såå meget om det. Confused, men det er der vist et par stykker der gør herinde..måske de har et bud?

...fairplayer. dk får mig til at tænke på fodbold ..Big Smile

dbh. Malene

Messearrangør Søby Promotion

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:59

tror du ikke du får andet legetøj end fair trade... og hvorfor ikke fairplay.dk ?!

men tag da både fairplay.com fairplay.nu eller vælg noget helt andet, hvor du kan få både .dk og .com...

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:06

hvad med fairkids.dk - den er ledig :)

jeg er enig i at .nu ikke er til at huske og player er vist noget med at man scorer lidt for mange damer tror jeg nok.

MVH

Jon 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 00:41

Eller fairtradeleg.dk, så ved man da hvad det er.

Hilsen Louise E

Fra Mariager, 9550
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Fra  GLOKAL-Marketing Skrevet kl. 12:29

Hej Martin

.nu er visuelt flot som i dit logo, men måske ikke så brugervenligt som url-adresse.

Skal du "trade" internationalt så vil et .com jo altid være at foretrække. Skal du handle kun i Danmark - så er .dk jo da at foretrække.

Mht. fairplayer så lyder det for voksent i mine ører - noget med spil og gambling - nok ikke så godt for børnene :-)

mvh

GLOKAL-Marketing

Jeannette Krogh

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)