Hej allesammen, Jeg har op til mange gode idér, men jeg er desvære på ret så bar bund når det kommer til at lægge en slagsplan. Jeg har længe gået og tænkt på at starte et lille firma op, jeg har Idén på et marked der slet ikke er brugt godt nok, jeg er sikker på min idé kunne gå hen og blive en stor succes for Egendoms firma'er men jeg er som sagt på bar bund da jeg ikke har en uddannelse til at bakke mig op, jeg har prøvet at undersøge alt fra jura til økonomi, men jeg kunne virkelig godt bruge nogle pointers til første skridt på vejen, hvilke overvejelser burde jeg gøre mig. Hvilke former for kapitaler taler man om ved at oprette et firma ? Hvordan laver man en juridisk bindense kontrakt ? Listen er lang....men hvis nogen kunne pointe mig hen til nogle Links hvor jeg kan læse ting som disse ville jeg sætte meget stor pris på enhver hjælp der er at få...eller hvis nogen kunne være interreserede i at mail lidt frem og tilbage ang. tingene kunne det også være meget rart.
|
Hej Bendath.
Velkommen til Amino, her skal du nok få svar på dine mange spørgsmål
Start med at benytte Amino`s udemærkede søgemaskine, i øverste højre hjørne og Wiki - her skulle du nok kunne finde en del svar på dine mange spørgsmål. Når du har læst og lært af de mange tråde og links og stadigvæk har spørgsmål (og det har du jo nok :-)) så forsøg at fortælle lidt mere omkring dine planer og ide og skriv så få præcise spørgsmål af gangen, så vil du opleve en stor hjælpsomhed og velvilje her mange dygtige Aminoer.
Ønsker dig held og lykke med dine ideer og planer og rigtig god weekend.