Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår sætter jeg kampagnen i gang?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i en træls situation.

Mit sideprojekt "Den Skarpeste Ske" er stort set klar til for alvor at blive sat i søen.
Tanken er, at få så mange som muligt til at downloade sangen og også gerne tilmelde sig nyhedsbrevet.
Desværre kan det firma, som står for at sælge vores downloads ikke rigtig få sangen gjort klar.
Vi står altså med en hjemmeside, der består af en sjov tegning samt muligheden for at få at vide, hvornår man kan downloade den sang, som man lige nu kan høre ca. ½ min. af.

Sangen er en satire over Anders Fogh, og det er indlysende, at den "varmeste tid" for salget vil være her i valgdagene.

Derfor:

Hvor længe skal jeg vente med at forsøge at lokke folk ind på hjemmesiden?
Skal jeg vente til sangen er klar til download?
Hvor tæt på valget kan jeg komme, før det er for sent?

Jeg koger af irritation over nu at have ventet i tre dage ud af en periode på godt et par uger.

mvh Hans

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 01:51

Sangen kan ikke blive gjort klar, ingen response på indlægget efter fire timer, og du koger over af irritation over ventetiden...

Måske et hint fra oven, at nogen ting skal man bare ikke lave satire over  Confused

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 08:33

Hej Hans

Måske er firmaet der skal færdiggøre sangen til download, ejet af formanden for den lokale Venstre vælgerforening,

og han derfor har travlt med valget, hvorfor din sang først er færdig omkring d 15 nov.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:43

Martin Glob:
nogen ting skal man bare ikke lave satire over 

Det er jeg helt uenig i.
Hvis man kan lide at lave satire, skal man lave den over de ting, der falder én for brystet.
Hvis det er vanskeligt at afsætte sine produkter, må man søge alternative afsætningskanaler.

Det er dagens strategi.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:44

Hans:

Måske er firmaet der skal færdiggøre sangen til download, ejet af formanden for den lokale Venstre vælgerforening,

Jeg har haft den samme tanke, men har ikke noget belæg for den.
Forklaringen (fra i dag) er, at de har lavet en ny procedure for deres upload, og vi er røget ind i køen op til julehandelen.

mvh Hans
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:00

he he... men den er da til download nu :-)!

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:02
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 19:18

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Jeg vil for god ordens skyld gøre opmærksom på, at det ikke er TDC, der har forhalet sagen.

Ja, hvordan kan det være, at det ellers lige er dét, der falder en først for at tænke?

Hvorfor ikke bare sparke den i gang med det samme? Nu hvor den allerede "er derude", er den jo ligesom lanceret.  -Det er selvfølgelig svært at få taletid her midt i valget, men omvendt er det jo også et meget passende tidspunkt.

Molvins 

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:33
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 18:16

Jamen så held og lykke med det. Vil lige orientere dig om, at din kampagne ikke fremgår af det link, du sender. I hvert fald ikke her og på de første tre sider.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)