Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker/animator søges til nyt online e-learnings univers

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere skrevet om vores projekt her i forummet da vi søgte en teksforfatter, og vi er nu kommet så langt, at vi gerne vil i kontakt med en dygtig grafiker der har lyst til at være med. 

Vi er et lille team der er ved at skabe et nyt online e-learnings univers, hvis formål er at hjælpe og støtte børn i folkeskolen med at lære pensum på en underholdende og interaktiv måde. Det gøres gennem en række interaktive tematiserede øvelser og historier, hvor børnene undervejs skal løse en række opgaver. Vi vil samarbejde med en tekstforfatter, konsulenter fra Danmarks Pædagoiske Universitet, progressive engelsklærer samt selvfølgelig en masse børn i målgruppen.

Vi skal bruge en dygtig grafiker der kan omsætte de historier og temaer vi finder frem til, til spændende animationer og grafik, der gør online universet spændende og fængslende. Hvis dette kunne være noget for dig eller en du kender, så kontakt mig på stigbn@gmail.com .

Med venlig hilsen Stig Nielsson
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:35

Hej. Mit navn er Michael Bonnevie. Jeg læste dit indlæg om at i havde brug for en grafiker/animator. Jeg er uddannet 3D grafiker og animator fra Truemax. Nu ved jeg ikke helt hvilken form for grafisk stil og animation i er ude efter, men hvis i har brug for noget der er lavet i 3D (Behøver ikke af den grund at ligne 3D) så er jeg frisk på det..

Jeg tager som udgangspunkt 350,- plus moms i timen, men vi kan sagtens lave en fast projekpris hvis vi finder ud af noget.

Kig en gang på min Showreel på min hjemmeside www.graphicsound.eu Den vil måske kaste lidt lys over om det er noget i den stil i kan bruge.

Mvh

Michael B

Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:14

Hej Michael

Det lyder spændende. Vi er primært ude efter 2D grafik, men vi vil snarest kigge på dit info og så vende tilbage til dig.

/Stig

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:12

Jeg glemte helt at sige, at 3D sagtens kan komme til at ligne 2D..

Mvh

Michael B

Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:16

Vi et kreativt web-bureau, der tilbyder grafiske og kommunikative løsninger til web og tryk. Vores store passion er at designe. Vi brænder for vores arbejde, og vil gerne have kunden kan mærke det.

Vi er nysgerrige og tænker hele tiden nye veje og ideer. Vi sætter fokus på virksomhedens formidling af oplevelser. Vi leverer skræddersyet løsninger til din virksomhed. Vi udvikler og designer hjemmesider for små og store virksomheder. Vi kan både lave nye hjemmesider, re-designe, optimerer samt redigere i allerede eksisterende sider. Vi arbejder med løsninger der skaber et helstøbt billede af hvem kunden er og udvikler i både flash og dynamiske løsninger med php. Vi kan tilbyde CMS-systemer hvor kunden kan opdaterer sin hjemmeside, på en meget brugervenlig måde, eller vi kan tilbyde en fast aftale hvor vi opdaterer og vedligeholder hjemmesiden for kunden.

Vi tilbyder løsninger med 3d- visualisering og 3d- animationer primært henvendt til bygge- og industribranchen. Til salg og markedsføring af boligprojekter.

vi kan og har interesse i at løfte jeres opgave grafisk..

henvendelse til mig på sussie@grafield.dk eller Tel: 26 33 67 62

Håber at høre fra jer!

grafield

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)