Hej alle sammen. Jeg har lige et spørgsmål som handler søgeordsoptimering via. interne links, som jeg nu eksperimenterer med. I mit tilfælde handler det om produktet wallstickers. Så jeg vil selvfølgelig gerne være på det, men det er jeg desværre ikke via google. Jeg har nu læst mig frem til at det er vigtigt med interne links, så søgemaskinen kan se, hvilken side der er mest relevant på min webshop, når det handler om wallstickers Jeg har forstået det sådan, at hvis du har en hovedside for wallstickers, hvor alle mine wallstickers er samlet, så skal ALLE produkt-siderne linke tilbage til, hovedsiden, som handler om wallstickers generelt. Jeg har valgt at alle siderne linker tilbage til hovedsiden via ordet wallstickers. Er det korrekt gjort? Eller skal jeg vælge forskellige ord at linke med? Jeg har forstået det sådan at når der bliver linket kun med ordet wallstickers til én bestemt side, så ved søgerobotten at det er den side, som er den relevante. For at se et eksempel på min hovedside så har jeg linket her: wallstickers (linket er under produktbeskrivelsen) For at se et eksempel på, hvordan jeg linker til hovedsiden fra min produktside så har jeg linket her f.eks.: tavle wallsticker (linket er under produktbeskrivelsen) Jeg har til med forstået at når du så skal linke fra hovedsiden og ud til produkterne, må jeg ikke bruge ordet wallstickers, da det er titlen på hovedsiden, men derimod må jeg godt bruge f.eks. verdenskort wallstickers. Er det korrekt forstået det hele?:) Håber i kan hjælpe. |
Interne links
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)