Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat ønsker jeg en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger privat til mig selv en hjemmeside, hvor der er billede galleri, tilmeldig til nyhedsbrev, mulighed for at skrive nyheder.

Kan du lave en billig hjemmeside, den skal ikke kunne en hel masse smart. Så lad mig høre fra dig.

Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 21:15

Jeg kan hjælpe dig.. Min løsning er nem, hurtig, komplet og billig..

Se www.recognized.dk

Mvh Morten

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 21:21
Jeg vil ikke tage brødet ud af munden på de mange dygtige folk herinde, men når det nu er en privat hjemmeside, så synes jeg et af de mange gratis alternativer er det bedtse bud. F.eks. fungerer Wordpress (wordpress.org) meget gnidningsløst. Det er meget nemt at installere og der findes et hav af templates, så du kan få et design der passer til dit behov. Derudover findes der en hel mængde plugins der kan udvide funktionaliteten. Jeg har prøver flere forskellige CMS-systemer, men det der slår mig er hvor let wordpress er at komme i gang med i forhold til mange af de andre. /martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:16

Jeg skulle lige til at anbefale dig en blog... og især på wordpress platformen...

Den kan jeg hurtigt og billigt sætte op for dig, med et design som vi sammen snakker om hvad du kunne tænke dig...

Du kan evt. se den sidste blog jeg designede for et band (den er stadig under den sidste behandling, forside-billedet skal lige ændres)... http://alljam.dk

Der kan integreres nyhedsbrev, galleri (se alljam.dk) og du kan få en masse andre features (se evt mere info her - MB IT Center blog design)

Lad mig høre fra dig, hvis det har interesse....

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 08:52

Hvis du stadig gerne vil have en "professionel" løsning vil jeg også gerne give dig et tilbud. Jeg kan levere en CMS-løsning der giver dig mulighed for at rette og opdatere din hjemmeside udne nogen kendskab til programmering eller webdesign direkte fra din internet browser.

Se eventuelt mere på www.gadensgaard.dk.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:50

Hvis du vil have mere end en blog eller simple hjemmeside, så er Joomla CMS løsningen...

Jeg er blandt de billigste i DK, så kig forbi www.granholm.dk

Som noget nyt får du gratis adgang til mit support forum  

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:14

Jeg vil også sige at en blog må være svaret, men vil Du have en "almindelig" hjemmeside, så vil jeg opfordre dig til at kontakte Brian Frænde fra Reklamebureauet InMoto. Brian har før lavet opgaver for mig, og hver gang har jeg været mere end tilfreds :) 

Fra Dublin
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:58

Hejsa.

Det kan vi uden problemer løse for dig både billigt og så den ser en lille smule smart ud. Det skader jo aldrig.

Hvis du ikke har fundet nogen endnu til opgaven så skriv til mig 

på 

Victorreyheitmann86@hotmail.com

Med Venlig hilsen

Victor R. Heitmann 

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 22:28
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 22:43

Grafield vil også gerne være behjælpelig med en privat hjemmeside..

du er velkommen til at kontakte mig på sussie@grafield.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)