Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af online tracking systemer søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Fra  Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

I relation til en tidligere tråd om konverteringsgrad på websites (se evt. her), så eftersøgte undertegnede og Christian anbefalinger af online tracking systemer.

Som førnævnt, så kender jeg kun til danske Traceworks, som også skulle være et super trackingredskab, men ligger prismæssigt lidt for højt for min lille virksomhed.

SÅ, er der nogle af jer store onlineguruer (Martin Thorborg eller Mikkel DeMib måske) som kan anbefale lignende trackingsystemer, så man kan tracke hele transaktionsprocessen helt ude fra det enkelte medie til det endelige "salg"?

På forhånd tak.

Dbh Claus

Claus Jesper Jensen Entusiastisk iværksætter indenfor rejse, medie- og mobilebranchen

Tilmeldt 21. May 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:42

Hej Claus,

Google Analytics er et forrygende tracking-system. Og det er tilmed gratis!

Det er dog enormt besværligt at håndtere, men hvis du investerer timer nok i at lære det og har lidt teknisk snilde kan du nok få det til at virke efter hensigten.

Vær dog opmærksom på at du - med Google Analytics - giver Google adgang til alle detaljer omkring den trafik du modtager, hvilket kan være et problem hvis du køber sponserede links hos Google.

Hvis du vil spore dine besøgende ned til mindste salg, er du nok nødt til at punge ud:-) - Nok en 8-15.000 kroner om året.

Glæder mig til at høre hvad Martin og Mikkel Ib har at sige

Dbh,

Spo

Fra Slangerup
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Fra  Skrevet kl. 09:29

Hej Spo,

Tak for dit svar.

Vil det sige, at Google Analytics ubegrænset kan håndtere tracking af alle slags "transaktionsmål", f.eks. bestilling af materiale, køb af produkt, etc.?

Relaterede du til noget bestemt system, når du siger at man kan få en løsning til 8 - 15.000 kr. om året?

Det ville nemlig ikke være helt urealistisk :-) Tror Traceworks koster minimum 5.000 kr. om måneden, hvilket løber op i en lidt anden beløbstørrelse.

Ja, lad os endelig få flere pro online spillere på banen med flere indspark og input.

Dbh Claus

Claus Jesper Jensen Entusiastisk iværksætter indenfor rejse, medie- og mobilebranchen

Tilmeldt 21. May 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:03

Hej Claus,

Ja, Google Analytics kan håndtere de fleste almindelige "transaktionsmål" - i det mindste dem du nævner.

Prisen jeg nævnte passer nogenlunde til en mellemstor dansk e-butik, og afhænger selvfølgelig af hvor mange sidevisninger der skal analyseres af systemet.

Minimum 5.000 kroner månedligt lyder umiddelbart meget dyrt. Men for de penge får du nok også masser af rådgivning og konsulentbistand.

Mange hilsner,

Spo

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)