Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at komme videre

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu haft en webshop i 2 år - dog kan der kun betales via bankoverførsler. Det HOLDER ikke i længden man mister mange kunder - og ja jeg også har læst "light udgaven"

Shoppen www.brugt-rideudstyr.dk er lavet i FrontPage, men hvordan kommer jeg nu videre. Jeg ved godt at jeg skal søge pbs, men hvad så - hvad er det jeg får - er det koder eller hvad og hvad så med en indkøbskurv - er det noget man kan få/eller købe sig til et eller andet sted?

Den søgende

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 17:27

Hej "Franne"

For at lave en aftale med PBS skal du udfylde følgende ansøgning: http://www.pbs-international.dk/0023A370-E85F-4B32-83F6-0B5A5F3AAB07.W5Doc

Dernæst skal du bruge en "Betalingsgateway" som det så fint hedder. Den sørger for transaktionen gennemføres og beløbet kommer ind på din konto. Det er her vigtigt du finder en god leverandør. Her kan wannafind.dk godt anbefales.

Tilsidst efterspørger du en "indkøbskurv" - Det kræver du får lavet en 'rigtig' webshop. Der er tusindevis af programmører der kan hjælpe dig og en flot webshop kan godt laves for et par tusinde. I den forbindelse kan jeg tilføje at Martin fra mbc-design.dk godt kan anbefales.

Men ellers bør du tage nogle tilbud ind, på en webshop. Er sikker på der er massere herinde der gerne vil hjælpe.

Håber det var til at finde ud af - Ellers er du velkommen til at spørge løs !

Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:35

Mange tak for svaret - ja så må jeg til at indhente tilbud - jeg har lige skrevet til DanDomæne om det - syntes at de forskellige udbydere har et nogle uoverskuelig prislister for "ikke nørder" 

Fortsat god dag

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:18

Læs evt. denne artikel, der findes en oversigt over en masse af de "standard webshops udbydere" - Hvordan man får en billig webshop

Dan Domain bliver hurtigt dyre i måneden, hvis du skal have koblet alle deres moduler på...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)