Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løsning for salgsorienteret blog

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino netværk

Vil starte en salgsorienteret blog og er i tvivl om hvilken løsning jeg skal vælge. Rammen er en blog som fortæller om forskellige steder og til hvert sted er der tilkoblet 2-3 produkter som man så kan købe. Funktionaliteten / menuerne og looket skal kunne fungere både som blog - hvor man søger på keywords, emner osv, med mulighed for at 'købe nu' på siden med blogindslaget -- og også som webshop, hvor man kan søge på produktkategorier. Jeg overvejer Wordpress med Shopify tilknyttet, men er i tvivl om jeg kommer til at kunne bygge det op som jeg vil eller om der er en anden løsning der er mere egnet.

Gode råd søges - og evt et tilbud på hvad det ville koste at få opsætningshjælp. Det er ikke en forretning som vi forventer det helt store af selv om vi vil gøre det lækkert og velfungerende, men mere et hyggeprojekt med et teoretisk potentiale, så vil ikke investere det helt store. 

Tak for gode råd,

Francisca

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale wordpress med WooComerce hvis du selv kan bikse lidt med det. Det er billigt og skulle være lige til. Men har du ikke den store flair for disse ting, ville jeg prøve en standard løsning fra eksempelvis smartweb. Du kan prøve det gratis i 30 dage.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)