Hej Amino folk Jeg ejer webshoppen www.ifume.dk hvor jeg, som du kan se, sælger jeg mærkevare parfume. Jeg lagerfører alle mine varer, da jeg således kan tilbyde meget hurtig levering. Da jeg er forholdsvis ny, har jeg ikke råd til at have mange på lager af hver slags, og det betyder at jeg af og til får udsolgt af nogle af mine produkter. F.eks. er Gucci, Dolce Gabbana og DKNY næste helt udsolgt pt. Jeg har valgt ikke at vise mine produkter når de er udsolgt, men er det en god eller en dårlig idé? Jeg tænker både ud fra kundens synspunkt, men også på hvilken betydning der har i henhold til Googles indeksering af min side. På forhånd tak. Med venlig hilsen Anders |
Jeg ville klart vise de udsolgte varer, koblet med en mulighed for at få en e-mail når varen kommer på lager igen. Parfume-køb er måske ikke specielt impulsbaseret, men hvis du f.eks. giver 10% rabat til de, der skriver sig på udsolgt-listen (uden at gøre officielt opmærksom på det på sitet), vil det uden tvivl kunne give flere salg. Desuden fungerer siden med vareinfo som Googlefodder, som du også selv er inde på.