Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer vedr. salg af bannerannoncer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er. Dette er mit første indlæg her på sitet, men helt sikkert ikke det sidste. Yes

Jeg skriver, fordi jeg har nogle gode idéer til forskellige netsider, som jeg godt kunne tænke mig at arbejde videre på. Det skal hovedsageligt løbe rundt ved salg af reklamebannere. Jeg vil i den forbindelse meget gerne høre om jeres erfaringer med at sælge annoncer - er det svært at sælge bannerplads til andre firmaer, eller hvordan ser det ud med det? Kender I til nogen bureauer el. lign. som formidler kontakt mellem sælger og annoncører?

Ha' en fortsat nice dag... 

Hilsen Chris.

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:13

Chris.:

Hej alle Amino'er. Dette er mit første indlæg her på sitet, men helt sikkert ikke det sidste. Yes

Jeg skriver, fordi jeg har nogle gode idéer til forskellige netsider, som jeg godt kunne tænke mig at arbejde videre på. Det skal hovedsageligt løbe rundt ved salg af reklamebannere. Jeg vil i den forbindelse meget gerne høre om jeres erfaringer med at sælge annoncer - er det svært at sælge bannerplads til andre firmaer, eller hvordan ser det ud med det? Kender I til nogen bureauer el. lign. som formidler kontakt mellem sælger og annoncører?

Ha' en fortsat nice dag... 

Hilsen Chris.

Det er at starte lidt bagvendt men svaret er ret nemt.. 

Har du et godt site med mange attraktive brugere er det let at sælge pladsen - Har du et dårligt site med uattraktive brugere er det så godt som umuligt at sælge pladsen.

Et godt råd. Vælg én af dine idéer, tænk den godt igennem, køb evt. det domæne du vil bruge og kom evt. tilbage og få en vurdering af din idé her på Amino.

Tænk over hvilke sites du selv bruger dagligt og spørg dig selv hvorfor du bliver ved med at komme tilbage. Tænk så på din idé og spørg dig selv om du kunne forestille dig selv bruge din egen side lige så ofte.

Held og lykke! 

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Fra Køge
Tilmeldt 14. Apr 07
Skrevet kl. 14:24

Hej Jacob.

Tak for dit svar. Det lyder jo egentlig meget fornuftigt, må man sige ;o) Det var også mere for at høre, om der findes "kontakt-formidlere" på området, eller om man bare skal se at komme i gang med opsøgende salg?

Venlig hilsen Chris.   

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:30

Chris.:

Hej Jacob.

Tak for dit svar. Det lyder jo egentlig meget fornuftigt, må man sige ;o) Det var også mere for at høre, om der findes "kontakt-formidlere" på området, eller om man bare skal se at komme i gang med opsøgende salg?

Venlig hilsen Chris.   

Et par tilfældige www.mediabors.dk - www.kaftonmedia.dk

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Fra Køge
Tilmeldt 14. Apr 07
Skrevet kl. 14:33

Super - det prøver jeg at kigge nærmere på. Tak for det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)