Nej - men jeg ser ikke far som medarbejder - men det er jo bare at ringe til forsikringen og høre om den forsikring trådstarter allerede betaler uden at han nogen medabejder, kan dække hans far der bare går til hånde og hygger og er pensionist - ikke ansat - eller om den er overflødig
Ring og vær sikker - Jeg håber det er muligt for en pensionist der ikke modtager anden overførselsindkomst end folkepension, at gå rundt i sønnens butik og være lidt nyttig uden løn - og med forsikringen må så checkes der hvor trådstarter om jeg for står ret- betaler en abejdsskadeforsikring uden at ha andre ansatte om
Er far virkeligt ansat - uden løn, fordi han som folkepensionist går til hånde i personlig ejet virksomhed med at feje o.l. og dækker den forsikring jeg betaler til far, når jeg ingen andre ansatte jo har - ellers er det jo tosset at betale - sådan ville jeg høre hvis jeg var trådstarter
Arbejdsskade er ikke samme som heltidsulykke eller tilsvarende i øvrigt
Trådstarter var i øvrigt ikke så bange for forsikring men for om skat kunne kræve løn, og det mener jeg ikke de på nogen måde kan i det her fald - den kan du måske bedre svare på MH?
vh