Hej Aminoer Efter mange års knoklen i medie- og reklamebranchen har jeg taget en vigtig beslutning: Fra nu af vil jeg holde mit fokus på at arbejde for de mennesker, som jeg synes, det er sjovest at arbejde sammen med – om som jeg er bedst til at hjælpe. Derfor er jeg ved at starte tekst- og PR-bureauet Geekspeak, hvor jeg hjælper it-folk, webudviklere, tech-virksomheder og andre kloge hoveder med webtekst, nyhedsbreve, produkttekster, pressemeddelelser og lignende. Mit speciale er at forvandle nørdsnak til ”menneskesprog”, så mine kunder er sikre på at blive forstået af folk med ikke-teknisk baggrund. Så her kommer lige et hurtigt spørgsmål til jer, som jeg håber, I vil bruge et par minutter på at svare på: Hvad I bruger en tekstforfatter til (hvis I overhovedet lukker sådan en inden for døren PS: ”Nørd” skal forstås i ordets allermest positive forstand. Det håber jeg, I er med på. De bedste hilsner, Mette |
Jeg tænker det ville være ønskeligt at du tager udgangspunkt i eksisterende materiale og på egen hånd kommer med forslag, og selv sørger for at rette tingene til, f.eks. inde i wordpress.
Således at man som kunde ikke skal gøre andet end at acceptere dine forslag og betale dine regninger... altså at man kan fokusere på sin forretning og man ikke skal sidde og være mellemled mellem websiden og leverandøren.