Jeg har brugt Golden Planet shop i over et år, og har efterhånden snart fået nok. Det kulminerede da de lavede en ny version, og så meddelte (øh, nej det gjorde det ikke engang, man måtte selv henvende sig) at det ville koste kr. 5.000 at få flyttet sin nuværende shop over i den nye version....hmmmm....og jeg som troede at hosting handlede om at man fik en billig og fast ydelse som man kunne budgettere efter? Senest er proppen så HELT sprunget for mig, da jeg fornyligt tilføjere kreditkort til min shop, og efterfølgende opdager at man ikke kan skelne mellem Dankort og kreditkort - det er samme modul! Dvs. at jeg ikke kan opkræve gebyrer for kreditkortbetalinger, eller jo, det kan jeg, men så går det ud over Dankort brugerene for gebyret er ens for både dankort og kreditkort = ÉT modul. Det klagede jeg selvfølgelig over til GoldenPlanet, og i vanlig stil fik jeg at vide at man ikke kunne skelne mellem dankort og kreditkort (allerede der lyder det jo helt åndsvagt), og ved et hurtigt opkald til Quickpay fik jeg da også bekræftet at det ikke er noget problem at skelne mellem Visa, Mastercard, m.fl. Tilbage til GoldenPlanet, som nu lige måtte spørge i baglandet - 2 min. senere lød det så at det var noget man (muligvis) arbejdede på og det måske ville komme i næste version (som jeg så heller ikke kan komme på, uden at betale de kr. 5.000) HURRA for GoldenPlanet!!!! De har virkelig forstået konceptet KUNDESERVICE. Måtte de dø en langsom og pinefuld død!!!! p.s. jeg kunne bliver ved i timevis, og har mail korrespondance til at bakke mine påstande op - om arrogance og osende holdning af ligegyldighed. |
Hvorfor betaler du hver gang der opgraderes??
Jeg lejer shoppen og jeg hoster hos dem, og jeg får aldrig disse regninger eller har ikke set dem!!