Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ivrig efter iværksætteri - Hvilket firma?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg hedder Mathias L. Christensen!
Jeg er 17 år gammel, og bor i Varde, og går på 1. år på innovations linjen på HHX.

Jeg vil rigtig gerne starte min egen virksomhed, jeg kan drive hjemmefra. udfordringen er så, hvad jeg skal lave.
Jeg har en idé om, at jeg evt. kunne drive en webshop, men jeg ved ikke umiddelbart, hvad jeg skal sælge på denne webshop.

Jeg har sådan set en udfordring, jeg beder Jer om hjælp til!
(Ja, jeg ved godt, at det skal være noget jeg brænder for, og ja, jeg brænder generelt set også for det. )

Hvad kan man sælge - hvor markedet ikke er mættet, på en webshop, bosat i Varde?

Har sådan set også en anden idé til en "virksomhed".
Det er så en servicevirksomhed, hvor jeg vil tilbyde min hjælp til virksomheder - store som små, med tastearbejde, såsom Nyhedsmail, indtastninger etc.

På forhånd tak!

- Mathias L.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom Hub lige strammer buen for hvordan man bør formulere sig (selvom budskabet er godt ment), vil jeg give ham ret med hensyn til hans budskab. Du skal ikke gå igang med noget, bare for at gå igang med noget eller fordi andre har gjort det. Du skal gøre det fordi du brænder for det, fordi du har en ide og du har en plan for at føre det ud i livet (enten oppe i dit hoved eller som en forretningsplan). Det lyder ikke til at du har det. Så slap af, fald tilbage og tænk over tingene. Når du får en ide, vil du være klar til at gå igang :)

Men med hensyn til dit studievalg, vil jeg da lige sige godt valgt - blev selv færdig på Varde Handelsskole sidste år ;)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)