Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WinKompas, erfaring fra brugere?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valsgaard, Hobro
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Fra  WOODS - REN SERVICE Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi overvejer skift af salgs-/økonomisystem og har bl.a. set på Winkompas. Forinden vil vi undersøge nuværende/tidligere brugeres erfaringer med programmet, da det for os er vigtigt at finde frem til det rette system i første hug.

Vi er primært interesseret i funktioner inden for detailekspedition, samt lagerstyring og indkøb. Har du andre indput, gode som mindre gode, så hører vi også gerne om dem.

Om os:

- Fysisk butik inden for salg af rengøringsartikler (lidt sammenlignelig med det som de fleste kender fra en tæppe- og farvehandel).

- 3 samtidige brugere af salg/økonomisystem + 2 kasselinjer.

- 10.000 varenumre

Nb. Helst kun svar fra brugere af Winkompas, i denne tråd :-)

Winkompas, erfaring
Tilmeldt 7. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Fra  STYLEPET Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg er lidt interesseret i at høre lidt om du har skiftet til Winkompas, da vi står overfor samme beslutning.
Jeg har selv kigget og afprøvet adskillelige systemer, og falder tilbage på Winkompas pga. de mange muligheder og det geniale lagerstyringsystem.
Ingen andre har endnu kunne dække vores behov tilfredsstillende. (webshopintegration til Magento, flerbruger og kassesystem.)

Hvis du er kommet igang med Winkompas, ville det være fedt at høre din mening om det Smile

Mvh. Janne Overgaard, Stylepet 

Fra Valsgaard, Hobro
Tilmeldt 13. Oct 07
Indlæg ialt: 10
Fra  WOODS - REN SERVICE Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janne

Vi fik ikke skiftet til Winkompas.

Det havde umiddelbart flere intr. punkter for os, men der var enkelte ting som vi var vandt til og som lige gjorde at vi ikke følte os helt sikre på et skift. Samtidig med Winkompas så vi på andre lignende systemer, men også der var der mangler (andre end hos Winkompas) som gjorde at vi havde svært ved at komme videre. Så vi er stadig ved det gamle økonomisystem :-)

Omkring Winkompas, så synes jeg i øvrigt at det var ganske fornuftigt opbygget, så jeg tror ikke det er helt forkert at du arbejder videre med dem.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var jer, ville jeg checke, om det er et program Visma satser på fremover. Synes nemlig ikke, at den er sådan at finde på deres hjemmeside  (via menuen) - det får nogle alarmklokker til at ringe hos mig. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 9. May 06
Indlæg ialt: 17
Fra  Onlineløsninger Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Ved godt det er et gammelt indlæg, men er du kommet i gang med Winkompas ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)