Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CBD olie Lidt feedback på denne shop jeg er ved at bygge :)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

MikeGreen:

Jeg svarer faktisk på hvad jeg bliver spurgt om. Du blander dig bare uden at komme med noget konstruktivt - det siger også lidt om dig...

Du bliver spurgt om; Hvilke kvalifikationer har du for at kunne udtale dig? 

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 11
Fra  www.cannabisfroe.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg besvarer rimelig tydeligt, at jeg ikke er læge, men at det jo ikke kræver megen søgen efter dokumentation for at finde ud af, at alkohol er dokumenteret væsentligt mere skadeligt end CBD. 
Og du blander dig stadig i en samtale fra sidelinjen uden at deltage med noget konstruktivt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt, så konklusionen er, at du ikke har nogen faglige kvalifikationer.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

MikeGreen:
men at det jo ikke kræver megen søgen efter dokumentation for at finde ud af, at alkohol er dokumenteret væsentligt mere skadeligt end CBD. 

Sikke da en forvrøvlet konklusion du kommer med.  I modsætning til alkohol er det meget begrænset hvad videnskabelige studier der er lavet på CBD, så hvad belæg har du for konkludere at stoffet er langt mindre skadeligt end alkohol?  Det er jo rent faktisk manglende videnskabelige studier der gør at myndighederne maner til påpasselighed med stoffet.  

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MikeGreen:

Og jeg besvarer rimelig tydeligt, at jeg ikke er læge, men at det jo ikke kræver megen søgen efter dokumentation for at finde ud af, at alkohol er dokumenteret væsentligt mere skadeligt end CBD. 
Og du blander dig stadig i en samtale fra sidelinjen uden at deltage med noget konstruktivt.

På samme måde kan man i løbet af 30 sekunder finde dokumentation for, at jorden af flad.. http://metro.co.uk/2016/07/19/here-are-10-proofs-that-the-earth-is-actually-flat-not-round-6016710/

Min personlige holdning overfor hash og cannabis er hovedsageligt negativ efter at have oplevet min bror i et decideret misbrug, som ødelagde en hver form for muligheder i det studie han var i gang med på daværende tidspunkt. Hash er naturligvis noget andet end de omtalte olier. Men dødsfald og skadelighed af cannabis er et fortsat relativt uudforsket område, som der, så vidt jeg kan finde oplysninger omkring, endnu ikke er opbygget tilstrækkeligt evidens omkring. At sidde og påstå flere tusind år uden dødsfald er sku lidt useriøst med tanke på niveauet for dokumentation og lægelig forståelse for bare 100 år siden kontra i dag !

Jeg ser ikke dette som en seriøs henvisning (evidens), men dog mere seriøs end de mange facebook sider og selvudnævte eksperter på internettet: https://videnskab.dk/krop-sundhed/20-ars-forskning-sa-skadelig-er-cannabis

Lad os i stedet få noget seriøs research og forskning i området, så vi i fremtiden kan nyde godt af gennem testede medicinske produkter, som forhåbentligt kan lindre og afhjælpe sygdomme. Ellers kom gerne tilbage med publikationer fra lægevidenskabelige tidsskrifter, PhD projekter eller lignende, som kommer med brugbare konklusioner - så argumentationen kan holdes på et sagligt og velbegrundet niveau.

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 11
Fra  www.cannabisfroe.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig mig - tror I at alkohol er mindre skadeligt end CBD? - så tror I godt nok forkert. I må være mere end almindeligt glade for alkohol for at vende den sådan. Der er da enormt meget dokumentation for hvor skadeligt alkohol er - meget mere end indicier på hvor skadeligt CBD skulle være. Derfor giver det ingen mening at ulovliggøre CBD mens f.eks. alkohol og tobak er lovligt. I kan fortsætte den her snak uden mig haha. I minder mig lidt om de gamle sure mænd i "Gnavne gamle mænd". Kan I hygge jer.

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det vel ret beset heller ingen der siger. Vi beder dig bare fremlægge gyldige faglige og saglige argumenter :)
Personligt aå jeg gerne at tobak i hvertfald blev udryddet.

Statsautoriseret revisor - København

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)