Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produktion og import

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle

jeg er ved at starte en produktion af børnetøj op, og derfor er det meget intereesant det i skriver. Jeg synes virkelig det er en svær proces når man aldrig har prøvet det før, er ret forvirret over alt muligt, så jeg kunne virkelig bruge nogle gode råd fra nogle der har prøvet det før.

Jeg har fået kontakt til et firma i polen der hedder solid, men kender ingenting til dem, så det er svært at vide om jeg kan stole på dem. Er der nogen der har hørt om dem.

Næste skridt er at sende mit tøj ned til dem, men det med måleskemaer og størrelser kender jeg ikke noget til er der nogen der gør ? til børnetøj.

Jeg har en veninde som har fået syet i hong kong men der skulle man mindst ha syet 300 stk. og det synes jeg er for meget første gang.

Hun fik det syet og sendt hjem og gik så ud og solgte sine kjoler i forretninger. Det havde jeg også tænkt mig at gøre til at starte med men nogen siger det er bedre at komme ud i butikken med en model og så bestiller de ex antal. Er der nogen der ved noget om det, og om tidspunkter på året hvornår man så kommer ud med sommer/vinter tøj.

håber at høre fra nogle erfarne rotter....

Maja

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Elena,

Jamen saa vil jeg da lige goere dig opmaerksom paa Mauritius som alternativ til Kina, Polen, etc.

Kvalitet no problem - ikke for mine nuvaerende danske kunder. Det er ikke for ingenting Jack & Jones har indvillet i produktion her.

Papir arbejde er der ikke meget af - Du for indfortoldning og varerne er til levering i DK.

Kvota - nope!

Importmoms - nope! Vi levere paa EUR1 certifikat.

Minimum - jo der er, men ikke i samme stroerrelse som Kina.

Har du behov for kollektioner arbejder jeg med en agent i DK der har alt "det nye" liggende.

Er du interesseret lad mig hoere - og saa er der jo lige den bonus naar du nu har den "store" produktion igang og selv gerne vil tjekke op paa fabrikken er Mauritius ikke noget trist  sted at skulle

Mange hilsner

Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)