Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tillid til amino tilbud ? Måske ikke...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg taler om denne tråd : http://www.amino.dk/forums/t/23759.aspx

Martin har låst den...

Tilbuddet er med et unikt design (hvilket jeg godt gad vide hvad betyder, om det er med et pre-design eller om det er "unikt")

Kigger man på http://webhosting.dk/ som domænet er registreretpå , undre jeg mig også, om det er et "10kroners webhotel han vidersælger" til 270kr i måneden...

Jeg syntes det er undrende, at man kan gøre dette... Netop fordi der også kommer et tilbud fra anden side (jeg mener ikke lige mig i dette tilfælde), til 1999kr, og hvis det begge er gratis designs, er det jo klart hvilke de skal vælge, hvis begge reseller 9 eller 10 kroners webhoteller...

Men nu læser jeg ikke mange steder på amino, så jeg ved ikke hvad i plejer at gøre herinde...

vh

stefan 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:41

Jeg tror han har låst den, fordi alle henvendelser skal ske igennem hans mail. Så tror bare den er låst, så han slipper for ligegyldige og ødelæggende indlæg.

Hvilket domæne henviser du til der ligger til 10 kr?

Grunden til at det koster 270 er vel af de vedligeholder alt? de yder support o.s.v. og det er vel ikke dyrt at tage 270 kr for det? Tror mange kan have brug for en samlet løsning som denne, med samtidig unikt design. Det tror jeg ikke du finder andre steder til den pris?

Og ikke at jeg overhovedet skal blande mig i dine salgsmetoder, men jeg synes at det er på grænset til spam, og dårlig forretningsmoral at du går ind og giver tilbud, for så samtidig at "rakke" ned på andre udbydere, det er da ikke måden at sælge på. Kan du ikke skrive sådan noget med at en af web-creations referencer er hacket i en privat besked? Det burde ikke være nødvendigt at skrive dårligt om andre for at sælge sit eget produkt.? eller hvad mener du selv? 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:49

Jeg tror han henviser til at venio.dk benytter navneservice hos webhosting.dk, som åbenbart er 10kroners hosting (and so what?). Hvordan han kobler det sammen med at der er tale om en resellerløsning, når Martin udtrykkeligt beskriver at det er *deres* custom shopløsning man får, fatter jeg ikke. Det indlæg dér er helt ude i hampen..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:47

ahh.. men ville også sende en PB, men så også tråden var låst, så tænkte jeg, hvad F... 

Desuden er jeg ked af hvis jeg har formuleret mig forkert, jeg er bare nysgerrig... ikke som kritik af det, men det er vel ikke forbudt at undre sig. 

www.hadstencomputer.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:30

Granholm IT og PC support:

Jeg taler om denne tråd : http://www.amino.dk/forums/t/23759.aspx

Martin har låst den...

Tilbuddet er med et unikt design (hvilket jeg godt gad vide hvad betyder, om det er med et pre-design eller om det er "unikt")

Kigger man på http://webhosting.dk/ som domænet er registreretpå , undre jeg mig også, om det er et "10kroners webhotel han vidersælger" til 270kr i måneden...

Jeg syntes det er undrende, at man kan gøre dette... Netop fordi der også kommer et tilbud fra anden side (jeg mener ikke lige mig i dette tilfælde), til 1999kr, og hvis det begge er gratis designs, er det jo klart hvilke de skal vælge, hvis begge reseller 9 eller 10 kroners webhoteller...

Men nu læser jeg ikke mange steder på amino, så jeg ved ikke hvad i plejer at gøre herinde...

vh

stefan 

Når Martin T siger unikt design er det et unikt design, som han laver fra bunden. Jeg er en af dem der har set løsningen, og den er virkelig stærk både i admin og selve shoppen.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:16

Martin har låst den...

Jep det kan du tro jeg har, og du har jo netop selv bevist grunden til den er låst - at undgå typer som dig.

Tråden er et tilbud. Et tilbud ligesom du ser i tv, i aviser, i magasiner etc. Et tilbud er ikke en debat, derfor fandt jeg ingen grund til at man skulle kunne føre en debat i tråden - Henvendelser kunne ske direkte på min email adresse som jeg også gjorde ganske tydelig.

Havde tråden ikke været låst, havde de første 3 aminoer begyndt at konkurrer pris direkte i tråden og lave den til en priskrig, 5 andre aminoer havde begyndt at snakke andre shopløsninger og til sidst ville 2 andre aminoer afspore tråden fuldstændig og ende med at snakke om noget helt andet.  - Det er ihvertfald udviklingen i rigtig mange andre tilbudstråde på amino.

Det ønskede jeg ikke.

Et unikt design er et unikt design, det er ikke en template der på ingen måde er tilpasset kundens målgruppe.
Kommer en kunde og bestiller en løsning hos os, tages der et møde(hvis kunden bor i nærheden) hvor vi diskutere igennem hvad kunden ønsker at shoppen skal afspejle, får diskuteret forskellige løsningsforslag igennem og så designes det af en grafiker. Derefter implementeres det pågældende design i shopsystemet  - Altså der er hverken tale om gratis templates, købte templates eller andet.
Det kunne du have spurgt om via mail som jeg skrev i tråden - men du er jo tydeligt slet ikke interesseret i en løsning fra os, du ønskede bare lige at hæve dig selv over de andre ikke sandt?

Hvis du nu læser tråden endnu en gang, så skriver vi at vi endnu ikke har fået profil siden om og henviser derfor til venio.dk som er det webbureau jeg ejer og driver - Korrekt det er hostet ved webhosting, vores hjemmeside har maks 100 besøgende om dagen og ligger egentlig ganske fint på en billig udbyder, vi har ikke brug for supporten og derfor ligger vores website der. At vi har overvejet at flytte i lang tid er en anden historie.

Men hvordan dælen får du pludselig fundet frem til at vores kunder ligger der? og at det månedlige beløb kun dækker hosting?

Desuden så vil jeg da som en sjov lille detalje da lige fremhæve at jeg synes at kunne huske at du for under en måned siden var helt fremme i skoene og nærmest stemplede folk der tog mere end 10 kroner for hosting for svindlere, og folk der bondefangede deres kunder? Eller husker jeg helt forkert Stefan - Husk altid at feje for egen dør først, især når man går i flæsket på konkurrenter.

Jeg vil dog gerne oplyse hvor vores shopløsninger hostes, de hostes på en dedikeret server hos activewebs.dk som også hoster amino.

Netop fordi der også kommer et tilbud fra anden side (jeg mener ikke lige mig i dette tilfælde), til 1999kr, og hvis det begge er gratis designs,

Er det altid klart at vælge den billigset i branchen? Ikke i mine øjne.

Jeg håber det gav svar på dine spørgsmål, selvom jeg gætter på du alligevel ikke var særlig intersseret ;)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 18:38

Grunden til jeg spørger fordi jeg syntes TIT man ser "vi har et unikt tilbud" og "vi hoster på gode servere", hvor det modsatte er forkert...

Ja, jeg syntes det er røveri at folk tager 100kr for at "hoste" om måneden på fx. one.com , syntes det er at tage folk ved næsen.

Men hvis man snakker om at lave designs for bunden, til kundet, er det jo en helt anden boldgade. Så ligger priserne jo mellem 5000-10.000kr.

Og jo, jeg er skam intereseret... Ellers kunne jeg jo være ligeglad ! 

www.hadstencomputer.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 19:18

Hej Granholm,

Hvis man siger, at man har et unikt tilbud, og at man hoster på gode servere, mon så ikke det er fordi man mener, at det modsatte er forkert, ligesom du er inde på? :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:34

Grunden til jeg spørger fordi jeg syntes TIT man ser "vi har et unikt tilbud" og "vi hoster på gode servere", hvor det modsatte er forkert...

Det er også helt iorden, men det kunne du jo have gjort over en privat besked eller en mail for den sags skyld. Istedet for at oprette en helt ny tråd i en lidt grov tråd, og i en anden tråd skrive det virker suspekt at tråden er låst. - Jeg holder stadig ved at det var smart at låse tråden, og jeg tror og håber det vil blive brugt meget mere i fremtiden i tilbudskategorien.

Ja, jeg syntes det er røveri at folk tager 100kr for at "hoste" om måneden på fx. one.com , syntes det er at tage folk ved næsen.

Jamen det kan vi da hurtigt blive enige om ikke er den bedste måde at gribe det an på, og det kunne jeg nu heller aldrig finde på. Det tror jeg også mine holdninger her på amino har vist uttallige gange.

Derudover dækker den månedlige pris ikke kun hosting, men support og tekniske opdateringer - Ligesom når du lejer dig ind på et system ved scannet eller dandomain, eller de mange andre udbydere på markedet.

Og jo, jeg er skam intereseret... Ellers kunne jeg jo være ligeglad ! 

Okay det havde jeg ikke lige forstillet mig efter som du kort tid efter mit indlæg valgte at ligge et konkurrende tilbud hvor du kalder mit indlæg suspekt.
Men har du en reel interresse så kender du jo min mail adresse.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 21:44

Jeg havde faktisk ikke opdaget, at alle kan låse en tråd.... UFF, men ja, kan godt se ideen i at låse det egentlig...

Det vil gøre det mere kort og præcis at "kigge rundt" derinde...

Se, man lære skam noget i dialogen Smile 

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)