Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil være med til at tjene penge på MLM???

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amino'er.

Jeg er for nyligt kommet med i et nyt MLM, som mange MLM erfarende personer sikkert har hørt om, der hedder It Works. Vi sælger body wraps, som alle kvinder åbenbart har brug for :-) Der er i hvert fald stor efterspørgsel på produktet :-)

Grunden til jeg skriver her, er fordi at strukturen i It Works ikke er flad, som i mange andre MLM. Det er ikke en fordel at have mange forhandlere lige under sig, da man bliver belønnet for at have en diamant/pyramide lignende struktur. Derfor vil det være en kæmpe fordel for os alle, hvis vi er nogle stykker, som ligger lige under hinanden. Det jeg søger er nogen som ved hvad det det vil sige at lave mlm, og som har erfaring med det. Nogen der gider gøre en indsats. Det vil være en kæmpe fordel for os alle sammen! Netværket har ca. 700 forhandlere, og det er estimeret at der er plads til 20.000, så det er nu vi skal i gang, så vi kommer til at ligge højt i strukturen. 

Det kræver 24 forhandlere under sig, for at blive leader/diamond, og dette er dette niveau, vi skal hjælpe hinanden til at nå. Når man bliver Diamond træder der en masse ekstra bonus regler i kraft, og man kan forvente minimum at tjene 10.000 kroner om måneden bare på netværket. Herefter tænker jeg at det er lidt op til folk selv, hvor meget mere de vil gøre ved det. Dobbelt diamond giver ca. 30.000 om måneden, og er måske det næste mål.

Hvis der er nogen der vil høre mere, så skriv til mig :-)

Håber på at vi kan samle et SUPER team, og overtage hele netværket :-)

Brian Andersen

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Brian

Mine røde lamper blinker næsten altid når begrebet MLM kommer op. Dette da der er rigelige af MLM eksempler på pyramideforetagender som er på kant med loven. Men håber da du har sat dig ordentlig ind i tingene inden du prøver at få andre med på vognen.

Jeg gjorde mig lige den ulejlighed at Google dette vidundermiddel Body Wrap, og alle steder står der at det virker, dog er der absolut ingen af de sider jeg kom ind på der havde skyggen af dokumentation for dette. Jeg kan flyve, tro mig det kan jeg virkelig......

Ved du mere om produktet evt. artikler i lægefaglige tidskrifter eller andet der kan påvise virkningen?

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

BrianLAndersen:
Når man bliver Diamond træder der en masse ekstra bonus regler i kraft, og man kan forvente minimum at tjene 10.000 kroner om måneden bare på netværket.

Du tjener nok næppe 10.000 om måneden af sig selv hvis der ikke bliver solgt en masse produkter. og de 25 du vil have med, skal vel selv have 25 under sig for at opnå lignende?

Jeg mener 25 mennesker som bare går sammen genererer jo ingenting i sig selv

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BrianLAndersen:

Hej Amino'er.

Jeg er for nyligt kommet med i et nyt MLM, som mange MLM erfarende personer sikkert har hørt om..........

Hej Brian,

HVIS jeg nu var med i MLM igen, ville jeg lære min nye partner første-reglen indenfor networkmarketing; Vær det gode eksempel og KUN gør ting, din downline kan kopiere - altså lead by example! Den ædle kunst har du ikke lært endnu, så skynd dig at få nogle bøger om NM (lyder pænere end MLM ;) )

Du skal ind og lede efter Randy Gage, Ørjan Saele, Michael Clouse - og så er jeg sikker på at du finder mange andre gode derfra. Et godt sted at starte er et gratis sted, og der er Eric Worre med http://networkmarketingpro.com/ et godt sted at hoppe ind.

Held og lykke med din NM-karriere! Det er en fed branche - hvis man forstår den! :D

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresno. 

Jeg vil gerne starte med at anerkende din skepsis. Både over for mlm og produktet, jeg har haft de samme :-)

Jeg har heller ikke været i stand til at finde dokumentation på virkningen, og hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg der er mange ting der spiller ind i den effekt forbrugeren har af produktet. Det jeg kan er dog at vise dig MANGE eksempler på at dette produkt rent faktisk virker. Jeg vil gerne give dig dette link til en test fra Stil TV http://stiltv.dk/skoenhed/produkt-test-af-crazy-wrap/ Her kan du se Cecilie der heller ikke troede på produktet, tabe 4 sm ( så vidt jeg husker ).

Jeg vil også meget gerne melde dig ind i et par facebook grupper, hvor du kan se kvinder gå helt amok, over deres billeder, de selv har uploadet, hvor de mister flere cm, hver gang :-) 

Det skal dog siges, at det ikke er alle der har samme effekt... Jeg selv blev kun 1cm mindre af en wrap, og tror jeg har taget det hele på igen...

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Det er helt naturligt at du ikke tjener 10.000 af sig selv! Faktisk får man stort set intet ud af at signe forhandlere op, da det stort set ikke koster noget at være med!

Pointen er at hver af os, ikke skal skabe 24 forhandlere hver, da vi "deler" en stor del af forhandlerne. Hvis du forstå at jeg vil samle 25 forhandlere her på Amino, har jeg ikke udtrykt mig tydeligt! Jeg vil samle nogle få, der vil være med til at finde og "dele" forhandlere med mig.

Vi skal også sælge produkter, eller få vores downlines til at gøre det, ellers bliver det hele nytteløst, og så er der som du skriver, ingen penge at dele... 

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

@LKlitgaard

Yeps, jeg er ny inden for network marketing, kender dog en del til det. Jeg tror også at du har misforstået mig lidt. Måske fordi at du er gavet i branchen...

Jeg er ikke ude på at finde andre til at gøre "det hårde arbejde" for mig, så jeg selv bare sidder i toppen, og de andre ikke kan gøre hvad jeg gør. Pointen her er jo netop at vi alle er afhængige af hvad der sker 6 led under os, så hvorfor ikke bare lave de 3 første led med erfarende sælgere/ledere. Min succes er afhængig af at de led under mig har succes, så hvorfor ikke bare hjælpes om det.

Det er jo et fælles mål vi skal nå, for at nogen af os får succes... 

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo jo, NM handler om fælles leverage, der gør at de mange tjener penge på "fælles" indsats.. Min pointe var, at den måde du bygger dit team på, skal kunne kopieres af ham/hende du signer i XX firma. Hvis alle du signer tror at måden at skaffe prospects på, er, at der skal laves opslag på div fora, sker der jo ingenting. Der er kun én måde: ud og mød mennesker, snak med dem, lær dem at kende, og så kan I snakke business.. People do business with you, because they know you, like you and trust you.. :-)

Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg høre hvad du siger, og er faktisk næsten enig med dig :-) Jeg er igang med at bygge netværk som du skriver, og regner også med at det bliver den primære metode til både at skabe salg, og evt. nye forhandlere. Det har faktisk vist sig for de andre jeg kender i netværket, at det er den eneste måde man kan få nye forhandlere på.

men men men, jeg kan ikke se at det skader, at søge på en side som denne ( som er den eneste side jeg skriver på ) efter nogen der lige som jeg vil være med på ideen, og som samtidig måske har noget kendskab fra branchen, 3 stærke personer vil stå meget stærkere i netværket end 1 stærk og 2 middelmådige... Så kan du selv vælge om du vil betrakte mig som den middelmådige :-)

Det vil alt andet lige, give os alle 3 bedre muligheder for hurtig udvikling...

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Des flere des bedre.. MEN det her handler om troværdigheden i dit/Jeres NM-firma og ikke så meget din downline isoleret set. :-)

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)