Hej.. Jeg bruger Dinero regnskabs program og har lidt problemer... Jeg skal sende en regning til en kunde, som har købt et maleri jeg har lavet til ham. Han har betalt 500 kr. i depositum, og mangler at betale 700 kr. Hvordan skriver jeg det på fakturaen, så det totale beløb bliver 1200 kr. og så det også bliver bogført til den pris? Kan man evt. lave et restbeløb, så de 1200 kr stadig bliver bogført korrekt?? Jeg har prøvet at lave en linje med "Depositum" med minus foran de 500 kr, men så bliver de fratrukket de 1200 kr. og den totale regning kommer til at lyde på 700 kr. hvilket den jo ikke skal!!! HJÆLLLPPP!!! Jeg håber i kan hjælpe |
jeg mener bare du kan lave faktura på 1200 kr - og så kan du se knappen registrer betaling og der registrer du 500 kr betalt og du ser 700 kr er til rest
I teksten kunne du skrive- Maleri ialt 1200 kr - heraf 500 kr betalt i depositum og så 1200 kr som jo er det beløb du skal fakturere kunden