Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg millionær .. Ønsker rigdom!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Få styr på det her først - så kommer resten af sig selv Wink

http://www.rsvlts.com/2012/09/06/21-ways-rich-people-think-differently-than-average-people/

I princippet er det jo et tåbeligt spørgsmål. Du kan jo bare kigge på alle millionærerne rundt om i verden - så har du svaret.

Problemet er selvfølgelig bare, at de måske er blevet millionærer, fordi de var de første, eller fordi de havde en masse penge på forhånd, til at kaste ind i projektet - så fordi nogen kan blive millionær på at sælge dyner og puder eller på at starte en legetøjsfabrik, er det jo ikke sikkert at du eller andre bare kan gøre det efter. 

Derfor er det jo korrekt, som andre nævner her i tråden - hvis du skal spørge, eller ikke selv har en idé - så kommer det nok aldrig til at ske, med mindre du er heldig at vinde i Lotto eller poker. 

Poker ville faktisk være mit bedste bud - du kan gøre det hjemmefra i weekenden og det koster stort set ikke noget at komme igang, og potentielt kan du tjene millioner.

Så bliv god til at spille poker - og opret en profil på et poker-site. Smile

Pokeren er et rigtigt dårligt råd :)

Det vil tage mange år, før man vil lære poker så godt at man overhovedet bliver break-even. Der er så mange teoretiske, analytiske og psykologiske kompetencer man skal mestre for at kunne spille poker og tjene penge. :)

Vil man spille no-limit, vil man spille Omaha eller Texas Hold em eller er det for eksempel SNG? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigdom. Jeg forstår ikke denne her enorme fokus på det. Ja, det kunne da være lækkert at have millioner på kontoen, men behøver det virkelig være målet med tilværelsen?

Hvis jeg kan stå op hver morgen, og gå igang med præcis det jeg har mest lyst til, og samtidig leve fornuftigt af det - så er jeg glad. Hvadenten det er som lønmodtager eller selvstændig. Kan jeg have mig en god lejlighed, måske et hus, en fornuftig bil og en hummermenu i ny og næ, så klager jeg sgu ikke.

Glæden ved tilværelsen må være det vigtigste. Og den tror jeg ikke man opnår igennem penge, ærlig talt. Lav det du brænder for, og giv den gas.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 13:32

Jacob Kildetoft Henriksen:

Pokeren er et rigtigt dårligt råd :)

Det vil tage mange år, før man vil lære poker så godt at man overhovedet bliver break-even. Der er så mange teoretiske, analytiske og psykologiske kompetencer man skal mestre for at kunne spille poker og tjene penge. :)

Nu var det jo bare et bud - og i øvrigt skriver trådstarter jo også, at det godt må tage mange år. Wink 

Og hvis man er ekstremt nærig, så kan man jo nøjes med at spille med i gratis-turneringerne, som stadig giver et par tusind til vinderen. :) 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 13:45

Sælg sand i sahara B-)

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Køb træer i Afrika .. Køb ca. 750 træer og så runder du 1 million om 20 år. www.betterway.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 15:07
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

At blive millionær er nu nemt nok 😀
Du køber 1 million øl, åbner dem allesammen, hælder det hele ud og sælger så de tomme flasker, og vupti du har så din første million 😂😂

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:14
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ronnie Pedersen:

Du køber 1 million øl, åbner dem allesammen, hælder det hele ud og sælger så de tomme flasker, og vupti du har så din første million 😂😂

Den første?

Men hvad med 5-6 millioner han skal bruge til at købe dem for, er den første million ikke iblandt dem?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:38

Rich_Life-on-PIPs:

Ronnie Pedersen:

Den første?

Men hvad med 5-6 millioner han skal bruge til at købe dem for, er den første million ikke iblandt dem?

Åhhh Kære Rich.

Mon ikke det var en joke jeg skrev, og jeg mener at den er skrevet i sammen stil som hans indlæg er.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)