Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du praktisk dygtig til film (AV) og medie...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 28. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg sidder med en lille idé, som kan gå hen og blive ret stor - eller idéen er faktisk stor, og kan blive enorm. Det er en idé, hvor der er masser af muligheder inden for segmentering såvel udvikling. Men idéen kan desværre udsætte dig for havregryn, spegepølsemadder og pasta med ketchup over en længere periode :-)

Det er vigtigt, at du kan dit håndværk, men endnu mere vigtigt er det, at du på sigt kunne tænke dig at arbejde med filmproduktion, redigering etc. på et overordnet niveau - altså hovedansvarlig/ guru for fagområdet.

Måske kunne jeg være heldig at møde et individ, som har en ildsjæl og dedikation udover det sædvanlige. Altså du skal brænde for dit fag, og du skal nyde at være med til at revolutionere erhvervslivet med en mediemæssig tilgang. Projektet er stort, og det kræver også masser af midler, da det ikke umiddelbart ligger lige til højrefoden. Men hvis det gribes an på rette vis, så vil vi have resten af verden som boldbane.

Nå ja, jeg kan jo skamrose min idé til skyerne, med hvad gør det, når jeg ikke lige har de rigtige personer omrking mig?

Det er vigtigt, at du bor i eller omkring København, du har en relevant uddannelse og brænder for at være "egen herre". Du skal være super loyal, og være villig til at ofre dig i ekstrem grad (sådan er det jo at være selvstændig :-) Du skal forvente det samme af mig.

Vær opmærksom på, at der ikke er lavet en virksomhed omkring idéen. Derfor kommer der meget arbejde om, at der skal laves forretningplan, skaffes midler etc. Mit fokus vil være på, at vi omkostningsfører fra start m.a.o. - lejer lokaler, køber bil etc, når budgettet tillader det. 

Håber du findes...skriv endelig...

Hvis du er interesseret, skal du vide at jeg vil forlange, at du skriver under på en NDA

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Esben,

Well - ja, det lyder jo stort... håber da du finder nogle folk der er villlige til at gå hele vejen then :)
Skulle du ikke finde nogen herinde, er du meget velkommen til at smide dit opslag in på www.projektopslag.dk - Vi har et fortsat stigende antal brugere, og jeg ser stadig flere fra mediebranchen komme på.

Held og lykke med projektet....

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)