Jeg tror du får svært ved at finde en advokat der vil arbejde gratis. Til gengæld burde der være gode muligheder for fri process, prøv at kontakte din lokale retshælp.
Kontakt evt en advokat og forelæg vedkommende sagen i telefonen og hør om vedkommende mener du har en chance for at få dækket dine advokatomkostninger ind via enten din forsikring eller fri process.
Maya: Din måde at skriver på giver næppe mange lyst til at hjælpe dig. Det kan godt være du er sur og bitter på kommunen, forstår det sagtens og kender det fra mig selv. Men du overtaller ikke folk til at hjælpe dig ved at tale sådan og skrive med store bogstaver.
Udover det vil jeg mene du skal klage til det kommunale ankenævn, instruktionerne til det får du af kommunen.(Det SKAL de udlevere når de giver dig en afgørelse, som de også SKAL give dig på skrift såfremt du udbeder dig det) ellers må du have fat i en advokat og forhøre dig hvordan og hvorledes med fri process.
En anden væsentlig ting er at det er svært at "to do" når jeg ex har været indlagt eller har været/er for dårlig og uden energi eller overskud til andet end det allermest livsnødvendige