Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektroniske faktura?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er her nogen, som kender noget til elektroniske fakturaer der bliver sendt over mail?
 
Min plan er at køre med paypal i første omgang. Jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få den til at sende faktura ud... Eller hvordan jeg får min autoresponder til det...
 
Derudover, er her nogen som kender reglerne til hvordan de skal opbevares? -Er de gyldige til dokumentation af regnskab, hvis jeg bare bruger den kopi-faktura jeg forhåbentligt finder ud af at sende til mig selv via mail?
 
Og hvad med nummerering af faktura? Jeg regner med at sælge enkelte produkter fra forskellige websites, så hvad menes der med "fortløbende numre"?
 
Hygge allesammen
*Louise
 
PS: Får andre den der besked om at "handlingen blev annulleret" når de prøver at logge ind? -Eller er det bare min Opera-browser der ikke gidder?
 
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dit spørgsmål har ikke så meget med Salg, marketing m.v. at gøre, så du får nok bedre svar ved at stille spørgsmålet under Diverse økonomi under kategorien Iværksætterlån, investorer og andre pengesager.
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Tak for påmindelsen.
 
Hyg:)
*Louise
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Mener, at du skal opbevare faktura i 5 år.

Så vidt jeg har fået svar fra Told & Skat, så må du gerne nøjes med at sende en email-faktura ud. Den skal dog overholde nogle krav, såsom fortløbende nummer. Har du 4 websites, men kun et firma, så skal de 4 website altså koordinere det med fortløbende nummer. Ellers skal du oprette fire firmaer. Men du kan muligvis lave noget med, at side et skriver faktura fra 0-10000 og side to fra 10001 til 20000 etc. Det må du spørge din revisor om.

Molvins
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tråden er flyttet til den gruppe, hvor den hører hjemme. Følg den under navnet Elektrniske faktura?.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)