Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal have lavet webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude..

Jeg skal have lavet en webshop, da jeg har fået rettighederne på nogle malerier i danmark, meget unikke og fede malerier..

derfor skal jeg har lavet en webshop, og den skal helst ikke ligne alle andre webshops.

er der nogle derude, som kan lave webshops, og komme med et godt aminotilbud?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:08

Hejsa

Vi vil da gerne byde ind på opgaven. Nu har du ikke skrevet hvad du har af funktionelle krav til din shop, men hvis der skulle være noget specielt vil vi da gerne udvikle det til dig.

Hvis det du eftersøger er en billig shop med de forskellige standard funktionaliteter og et unikt design kan du prøve at tage et kig her www.taketwo.dk/webshop 

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer kan jeg fanges på psj@taketwo.dk

Mvh Peder 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:15

Send en beskrivelse af det du ønsker shoppen skal kunne samt detaljer om design m.v. på email@redweb.dk så sender jeg et tilbud retur.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51

Hej

Vi vil da gerne byde på projektet, har du en kort beskrivelse af den løsning som I har i tankerne.

I kan se vores referencer her.

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:31

bare en ganske normal webshop, som jeg selv kan styre.. men designet skal være helt unik, så hvis i laver det efter en skabelon har det ingen interresse.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:48

Hejsa,

Kig venligst forbi bannersalg.dk, hvor du kan se forskellige web og bannerdesign referencer. Her kan du se om vores design falder i din smag. Vi designer altid efter kundens ønsker og det er altid helt fra bunden (ingen skabeloner etc)

Du kan skrive til mig på info (a) bannersalg.dk eller via kontaktformular på sitet

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:24

Du er selvfølgelig også meget velkommen til at kontakte os :) Vi har netop nu et Amino tilbud kørende som du kan se i min signatur.

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 23:22

Jeg hjælper gerne med en Shopify-løsning - send evt. en PM.

Shopify er meget brugervenlig - også i administrationen. Har et godt template-system, så design kan tilpasses 100% som man ønsker.

Mere info:
http://www.shopify.info

Dagens Shopify-shop:
http://www.shopify.com

Fra Mariager, 9550
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Fra  GLOKAL-Marketing Skrevet kl. 12:39
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 20:47

Ta' kontakt til os via vores formular på www.nicosialonghi.com og så skal vi gerne sende dig et tilbud. Du må dog gerne skrive lidt mere specifikt, hvad det er, du er på udkig efter - også rent teknisk. Ellers kommer vi da også gerne, med smarte og anderledes forslag.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)