Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firmanavn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino-venner.

Jeg håber med denne tråd at blive hjulpet godt i vej med at vælge et nyt firmanavn.

Sagen er den, at mit firma i 10 år har heddet WebAssistance.

Det var også fint for 10 år siden; men tiderne skifter og der sker alt muligt som gør, at på et tidspunkt passer tingene bare ikke så godt sammen mere. Så det er blevet til noget knopskydning med tiden og med knopskydning kan der også komme forvirring:

Da jeg startede i sin tid, gik tingene meget på traditionelle hjemmesider og senere CMS systemer.

Men som en del herinde sikkert ved, så oprettede jeg for ca. 1 1/2 år siden hjemmesiden www.EffektivMarkedsfoering.dk da jeg besluttede ikke kun at hjælpe mine "egne" kunder (altså kunder, der kører på mine CMS systemer); men alle der har behov for at blive bedre til det her Internet sjov.

Så nu står jeg med 2 hjemmesider og et firmanavn, som i mine egne øjne efterhånden er åhh så 1997 agtigt. Og det er jo lige nøjagtigt hvad det er.

Så nu vil jeg gerne rydde op i det.

Jeg har spurgt et par stykker og fået deres gode tilbagemeldinger; men har egentlig brug for at høre nogle flere meninger, da det er en stor beslutning, der skal række i mange år frem over.

Planen er at jeg har tænkt mig at skifte firmanavn fra WebAssistance til enten iMarketing (kan evt. også skrives Imarketing ) eller EliteMarketing, da det er Internet marketing som jeg i dag og i fremtiden hovedsagelig vil beskæftige mig med. (CMS systemer ser jeg i dag mere som et værktøj til at opnå den markedsføring på Internettet, man ønsker)

Så mit første spørgsmål er: Hvilket firmanavn ville du vælge?

Det næste drejer sig så om, at jeg driver hjemmeside www.EffektivMarkedsfoering.dk. Og det vil jeg tro godt kan forvirre nogle mennesker.

Jeg kunne godt tænke mig fortsat at holde min firmahjemmeside (lige nu WebAssistance) rimelig enkel aht. større kunder (og her hovedsagelig fortælle hvad jeg kan hjælpe med) og så fortsætte med www.EffektivMarkedsfoering.dk som den er.

Men jeg er i tvivl, om jeg skal lægge indholdet af begge domæner sammen under det nye domæne navn eller ej.

Så mit andet spørgsmål er: Bør jeg fortsat holde tingene adskilt eller bør jeg samle det hele under det nye domæne?

Hvad taler for og hvad taler imod?

Som du kan se, så er det nogle store beslutninger, der skal tages og så ville det jo være rigtigt rart med nogle inputs og andre måder at se tingene på.

Venlig hilsen, Christian

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 06:43

Hvorfor ikke bare kalde din virksomhed for Effektiv Markedsføring? Jeg synes, at det er et godt navn.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:16

Hej Mattias.

Jo, det er et godt navn til en hjemmeside, som fortæller, hvad det drejer sig om.

Men som firmanavn går den ikke.

Ellers tak for tilbagemeldingen Wink

Venlig hilsen, Christian

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:37

Jamen hvordan kan det være? Jeg synes det ville fungere rigtig godt - ville ikke have nogle skrupler ved at bruge en virksomhed til markedsføring, som kaldte sig for "Effektiv markedsføring". Du er jo alligevel ude i noget med at kalde din virksomhed noget med "Marketing" - altså noget med hvad du laver - hvorfor ikke bare bruge "Effektiv markedsføring"? Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:13

Hmmm.

Fordi Effektiv Markedsføring er noget jeg gør - det er ikke noget jeg er.

Du må regne med, at jeg har mange andre aktiviteter kørende - aktiviteter, hvor Effektiv Markedsføring ikke passer som firmanavn.

Derfor bliver jeg også nødt til at tage hensyn til dette.

Men ellers tak for meldingen Wink

Venlig hilsen, Christian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)