Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navneforslag søges..:-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer Jeg syntes at der har været meget hjælp at hente i tidligere indlæg omkring dette emne, folk har fundet nogle geniale navne:-) Så nu vil jeg høre om nogen måske lige havde det input som jeg kunne bruge. jeg laver lige en kort beskrivelse, for at kunne få et indtryk af hvad der er ideen. Jeg står overfor at skulle starte en mindre IT virksomhed op, sammen med 2 partnere. Virksomheden kommer til at sælger hardware, software, service til erhvervslivet med fokus på den grafiske branche, men navnet behøver ikke være så "grafisk lydende" at man udelukker resten af markedet:-) Tanken er vi kommer til at fungere som "it-afdeling" for små og mellemstore virksomheder, som enten ikke selv har en It ansvarlig, eller ikke gider at bruge deres tid på indkøb, informations-søgning, installation mv. Vores mål er at indgå samarbejde med ca. 200 virksomheder, hvor det er den personlige kontakt og service som bliver fokus området, dvs. vores kunder bliver dem hvor disse ting er længere oppe på "ønskelisten" end den billigste pris... ud over det vil vi indføre et koncept..som hedder "IT på abonnement" som vil betyde 100% gennemsigtighed for kunden, men som så forhåbentlig også vil skabe tillid og loyalitet hos kunden. Vi kan jo desværre ikke se bort fra at en ledig www addresse også er afgørende, men skyd bare fra hoften:-) På forhånd tak for hjælpen:-) Sorensa
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg ved ikke hvorfor, men jeg fik den ide at det skulle hedde noget med eye, da I vil være vigtig for virksomhedens øje udaftil..så Eye IT var det der lige poppede op...kan også læses eget...på sådan lidt små jysk..Smile

Messearrangør Søby Promotion

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er slet ikke noget dårligt forslag....:-) Og jysk er jo altid en "tillids--vækker"....sparker lidt i jorden:-) Det kommer på listen, som godt forslag. Flere bud..sig endelig til
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Eye IT har som navn det problem, at det blander dansk og engelsk og åbner for et hav af udtaler og stave måder - f.eks.:

I-IT, Eye eye tee, ai ai ti, ai i te, osv. osv. osv.

Der er mange, der tilbyder denne service, så et sted, hvor du kan adskille dig fra de andre og samtidig få masser af troværdighed serveret er ved at bruge dit navn. Én som vil lægge eget navn til sin virksomhed udstråler troværdighed som udgangspunkt.
Så mit råd vil være at basere det på dit navn.

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Fra  iPos // Detailkompagniet // iConomy Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Ja det har jeg også tænkt lidt på, men da det er et fælles projekt med 3 ligestillede partnere, har jeg haft svært ved at forslå dette, måske lidt barnligt ala.."hvem skal være forsanger i 3 klasse"..:-)

men tak for indsparket..vil lige lægge hovedet i blød:-)

kan se du generelt er god til at svare på mange ting herinde, så jeg tillader mig lige at stille et tillægs-spørgsmål. Virksomheden skal starte op næste år, hvad kan jeg gøre for at beskytte min virksomheds navn indtil da?  Erhvervs & Selskabs-styrelsen vil ikke cvr-registrer virksomheden 1 år inden det skal være "aktivt"?

Mange tak

Anders

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)