Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigst mulig fragt fra Australien løbende?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 42
Fra  www.pakke.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Jeg beklager, men hvis du ikke forholder dig til de argumenter jeg præsenterer dig for, men blot fortsætter med at give mig din nedladende mening om mine indlæg, så ser jeg ikke nogen grund til at fortsat at fylde denne tråd med debat. Hvis du har noget seriøst så skriv her. Eventuel fortsat personlig smagsdommeri må du meget gerne smide i min indbakke i stedet, så andre kan blive fri for usaglige personangreb.

Jeg har personligt ikke behov for at vide hvad du synes om mine indlæg. Når du kalder det tæppebombning, spam, desperat og lignende, så udelukker du dig selv og dine indlæg fra anvendelighed i min verden, for hvad skal jeg bruge din usaglige mening til?

Jeg er ikke småfornærmet - heller ikke selvom du igen lægger motiver, hensigter og følelser i min mund - men jeg er ærligt talt træt af at du går uden for trådens emne, for at kritisere mig og mine indlæg uden saglig begrundelse.

Ja, jeg skriver indtil videre kun om et emne. Og hvad så? Skal man da vide noget om mange emner for at få tilladelse af dig til at skrive på Amino?

Og ja, budskabet handler primært om fragt - sjovt nok fordi jeg repræsenterer en fragtvirksomhed. Der er dog andet end prisen jeg kommenterer, men så langt nåede du tilsyneladende ikke, før du besluttede dig for at kaste dom over mig og mine indlæg.

Du har ganske uopfordret valgt at kritisere mig her offentligt i forummet. Jeg har derfor også forsvaret mig offentligt, men vil hermed KRAFTIGT opfordre til, at du fremadrettet viser mere anstændighed, og lader være med at tage andre læsere som gidsel, og i stedet skriver til mig direkte hvis du har et problem.

Der skulle gerne være plads til forskellighed på et forum.

Du har din stil, og jeg respekterer dig for dine mange venlige indlæg til andre.
Jeg har også min stil, og jeg hjælper og reklamerer på min måde, og jeg håber at jeg fremadrettet kan skrive mine indlæg, uden at jeg skal have dem godkendt af dig? 

Mvh

Nicolaj Christiansen
Pakke.dk 

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)