Hej alle Min svigermor skulle have lavet en ny hjemmeside for hendes virksomhed. Hun for anbefalet en "webudvikler" der skulle kunne sit kram, da hun ikke selv har så meget forstand på design eller opætning af hjemmesider, får personen stortset frie hænder. De aftaler at prisen for hjemmesiden bliver 5000,- + moms. Efter denne webudvikler så mener at hjemmesiden er færdig, ser jeg så det færdige resultat og kan se det eneste han har lavet er en standard wordpress skabelon med en kontakt formular, mail chimp plugin, et par kedelige tekst undersider og forsiden er så kedelig at man næsten falder i søvn... en overskrift, lidt tekst og 3 bokse med billeder og lidt tekst. Hvordan er hun stillet i forhold til at skulle betale for den hjemmeside? er det bare betale ved kasse 1 eller.. Skal siges jeg selv er webudvikler, men har bare ikke haft tid til at hjælpe hende og vidste heller ikke hun var ved at få lavet en hjemmeside før her til sidst, hvor hun viste mig det "færdige" resultat. Jeg er dog nu selv blevet nød til at lave hende hjemmeside, da den anden ikke rigtig kan bruges. |
Du SKAL fandme IKKE betale! Du betaler for noget du eller din svigermor vil bruge, men i såfald i ikke er glad for siden må han tage den tilbage.