Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svarmails af egne indlæg og svar

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er lidt irriternde at, man får mail når man selv har oprettet et  indlæg eller en svar-respons mail når man selv svare i en tråd. Det er helt ligegyldigt og bare møg irriterende for mig.

Kan man ikke bare som på normale forums - kun få svar når der er svaret fra andre end lige  sig selv?? 

Supply Chain blæksprutte

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 13:31

Hej,

Det har været oppe mange gange før, og jeg tror desværre ikke det er noget du skal sætte næsen op efter. Uden at du lige må hænge mig op på det, så mener jeg, at Thorborg himself engang kommenterede en lignende tråd med besvarelsen, at det ikke ville ske før producenten af forumsoftwaren udsendte en opdatering der ordnede det :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 14:44
Så svært kan det vel ikke være at ændre en linie kode - og han vil spare en del penge på trafik forbruget hvis han kan skære de ubruglige mails fra

Supply Chain blæksprutte

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 16:48
I al beskedenhed, så tror jeg, at Martin har undersøgt sagen til bunds, før han meldte således ud.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:05

kejseren:
Så svært kan det vel ikke være at ændre en linie kode - og han vil spare en del penge på trafik forbruget hvis han kan skære de ubruglige mails fra

Vi har undersøgt det og det er en feature og ikke en bug. Der er meget vi bakser med for tiden og det er muligt at det er en linje kode, men den er så ikke så nem at finde desværre. Mht. båndbreddeforbruget, så er det noget billigere at sende de par KB ud i ny og næ, end at betale konsulenter 750 kr. i timen en halv dags tid for at rette det, så det er ikke lige der jeg vælger at spare. Men vi kigger på det når vi får tid en gang.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)