Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Imidlertidig hjemmeside - Ja eller nej?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har efterhånden fået en del diskrete hentydninger, bl.a. herinde fra, at MediaMouse''s hjemmeside absolut ikke er retfærdiggørende set i forhold til hvad vi laver. Vi er decideret blevet rådet til at få lavet den om hurtigst muligt, da den med garanti får en del potentielle kunder til at kigge den anden vej.
 
Førstegangsindtrykket er at den er meget tegneseriepræget - det har nok sin logiske forklaring da størstedelen af sitet er opsat af vores illustrator. Men det dur ikke at kunderne får det indtryk at vi udelukkende laver ting i den stil.
 
Endvidere mangler der noget overordnet information omkring hvad vi konkret laver (da vi jo nærmest laver alt inden for det grafiske) og endvidere mangler der noget mere uddybende information omkring en hel del af de områder vi beskæftiger os med.
 
Til sidst skal hele layoutet også ændres.

Alle disse ting har jeg helt klart taget til efterretning og vi har allerede fået klarlagt hvorledes siden bør ser ud og hvad den skal indeholde.
MEN: Det er jo meget godt at vi nu ved hvad der skal laves om. Problemet er blot, at vi pt. ikke har tid til at få rettet siden nu og her. Det kommer trods alt til at tage noget tid at få den på plads  - navnligt da det skal gøres sideløbende uden at det kommer til at genere opgaverne vi stadig gerne skulle have løst for vores kunder.
 
Men da vores nuværende hjemmeside stinker , så står jeg lidt imellem nogle forskellige valg.

Så derfor - hvis I har tid (og gider), så smid lige en stemme på hvad I mener der bør gøres her og nu:
 
På forhånd tak for hjælpen
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
 
 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Andet - Lad jeres side køre, men på forsiden skriver i at i er ved at lave ny hjemmeside, samt beskriv grunden.

Så vil de potentielle kunder i har ikke løbe skrigende væk imens i ombygger.

 
Jeg synes dog ikke den er så slem tegneserie agtig, jeg synes bare den mangler nogle konkrete eksempler og hurtig skitsering af hvad i laver, istedet for en helt masse andet gøjl i har.
 
Held og lykke med det
Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Jeg er enig med Martin, men jeg er jo også gammel tegneseriefreak så det tæller måske ikke så meget.
Jeg mener ikke som sådan siden skal laves om, mere at der (som Martin skriver) mangler flere eksempler på hvad I laver.
 
Hygge
Nicholas
Nicholas Jensen
Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tag det som I vil, men...

I kan ikke være jeres side bekendt. Hvorfor skal der en grumset effekt på jeres knapper? Hvorfor har I valgt de farver, I har? Tag evt. et kig på:
http://www.studieportalen.dk/services/guides/farver.php

Jeg fik engang fortalt om noget så bizart som KISS-princippet:
Keep It Simple, Stupid.
Fjern alt det overskydende. Alt det, der kan undværes. Hvis et ekstra billede giver bedre indsigt i jeres produkter, så har det selvfølgelig lov at blive... men en drage på forsiden?
- I vælger at lade førstehåndsindtrykket basere på en drage. Dér mener jeg, I bør vise, hvad I kan. Få det hele til at harmonere.

Jeg ville lynhurtigt vælge en konkurrent fremfor jer udelukkende baseret på jeres design.

Tag det som I vil ;)
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo en del der skal tages hensyn til når i træffer jeres valg.

Men hvis i virkelig ikke har tiden til at redesigne siden nu og her, så lad den være indtil i kan, med mindre i ved at i kan gære det indenfor kort tid.
 
Hvis i kan gøre det indenfor kort tid, så tag siden ned og smid et lille visitkort op i stedet, som samtidig fortæller at i arbejder på en ny side. Skriv helst en deadline på - og overhold den - så folk ikke går forgæves.
 
I skal efter min mening satse på noget lyst og lækkert. Et indbydende design som ikke skræmmer folk væk.
 
Jeres nuværende side er i al fald ikke alt for heldig ;-)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)