Jeg ved ik, om Trustpilot bevidst forsøger at skabe sig et negativt omdømme blandt deres potentielle kunder, men de er dælme gode til, at få en til at hade dem! Hvordan får man dem til at stoppe med at sende spam mails? 3 gange på 1½ år har jeg nu modtaget mails fra dem, så sent som idag, og hver gang har jeg bedt dem om at stoppe! Sidste gang skrev jeg endda meget tydeligt, at de IKKE skulle kontakte mig med deres tilbud eller lignende, men det vælger de åbenbart at skide højt og helligt på! Forbrugerombudsmanden har mig bekendt ik gjort noget ved spam problemet, så det er totalt håbløst at melde dem. Det er dog alligevel sket, for man kan vel håbe, at der snart sker noget! Hvordan stopper man dette firmas spameri? Nogen gode råd? Så sent som da jeg delte vores test af Trustpilots anmeldelser på G+ (læs den her), så kom der en privat mail, hvori der blev lovet, at det aldrig ville gentage sig igen... Ja snakke er de gode til, men overholde loven, det er de åbenbart fløjtende ligeglade med! Hvordan kan nogen have TRUST eller tillid til et firma, som konsekvent bryder loven? Man burde fandme anmelde dem på deres eget site, hvori man skriver at de spamer erhversdrivende. Fjernes anmeldelsen, så har man endnu et bevis på, at Trustpilot ik er en neutral og seriøs tjeneste! Men gode råd søges! For dialog med dette firma, det er ik muligt, da de ingen respekt har for andres ønsker...
|
Fashion-Seller:Man burde fandme anmelde dem på deres eget site, hvori man skriver at de spamer erhversdrivende.
https://www.trustpilot.dk/review/www.trustpilot.dk
Jamen det gør du bare