Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indhold til website.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Om ikke så længe starter jeg jobforum.dk op, og i den forbindelse ville jeg høre, om der er nogen herinde der kender til steder på www, hvor det er muligt at hente (evt. gratis) indhold i form af artikler mv.

Jeg har forhørt mig hos de gængse internetportaler og nyhedssites omkring lån af deres indhold, men det strander lidt på rettigheder og ærekærhed overfor egne artikelproduktioner (forståeligt nok).

Min idé var/er at supplere egne temabaserede artikler med "fyld-artikler", for derved at sikre et varieret indhold på siden, men mine erfaringer med dette er ret så begrænsede - hjælp søges!

På forhånd tak for hjælpen ;o)

Steen O.
jobforum.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:55
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Skrevet kl. 13:52

Hej Kim M.

Tak for dit indlæg, du har ret i at der ikke er det store at hente for en jobside. Kender du eller andre evt. en udenlandsk side (UK/USA/CANADA))?

På forhånd tak for hjælpen

Steen O.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 14:46

Jeg kan selvfølgelig godt forstå at du vil have indhold på dine sider Steen, men umiddelbart så tror jeg at du vil få mere gavn af unikt indhold. Indholdet behøver naturligvis ikke at være skrevet af dig selv, men kan komme fra enten folk du betaler for at skrive indlæg, dine besøgende (måske du kunne give den en grund til at producere indhold til dig??), eller venner og familie.

Kopieret indhold får normalt ikke lov til at blive indekseret (eller kommer i hvert fald ikke til at rangere ret højt i søgemaskinerne). Men hvad er din baggrund for at du gerne vil bruge kopi af noget andre har lavet?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Skrevet kl. 15:02

Hej Wonderbaum,

Jeg er enig med dig i at unikt indhold er vejen frem. Det var også lidt i retning af en slags "dummy-indhold" jeg tænkte, så der er noget på siden til at starte med. Dette kan så suppleres op (og dummy-indholdet slettes) løbende af det materiale jeg selv samt tilknyttede "journalister" producerer.

Mht søgemaskinerne, hvordan fungerer det så lidt mere præcist ift. unikt indhold vs. kopieret indhold?

Tak for dit indlæg

Mvh
Steen O.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 15:25

Jeg kan ikke sige noget om hvordan det "præcist" fungerer, hvilket det vel egentlig kun er søgemaskinerne der kan (selvom andre måske vil påstå noget andet).

Min opfattelse er dog at de fleste sider hvor det primære indhold er kopieret fra et andet sted, vil ikke blive indekseret og derfor ikke blive fundet når folk søger efter ting i søgemaskinerne. En ting der dog kunne tale FOR at bruge indhold som du har lånt hos andre, var at det ville bidrage til en positiv oplevelse for de brugere der allerede besøger din side.

En vigtig ting at huske på er dog at alt indhold på din side vil falde tilbage på dig, så hvis du ønsker at have en side hvor folk vender tilbage til fordi indholdet er godt, så skal det kopierede indhold også være af den høje kvalitet som dine egne artikler er.

Udfra hvad jeg har kunnet læse mig til så anbefaler mange at man hellere leverer lidt indhold men af høj kvalitet vs. meget indhold af lav kvalitet. Set fra en forretningsmæssig synsvinkel synes jeg også at det giver fuld mening.

Men det er som sagt udelukkende et udtryk for mine holdninger og meninger, så du vil sikkert kunne finde andre der er uenige. I sidste ende er det dig der skal gøre op med dig selv hvordan du vil drive DIN forretning.

Held og lykke med det.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Skrevet kl. 17:08

Jeg kan sagtens følge dig og det giver faktisk god mening. Tak for det.

Har du nogle erfaringer med, hvor tit folk forventer nyt indhold på de sider de besøger?

mvh
Steen O

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:37

Hej Steen,

Jeg opbygger altid indholdsopdateringsprocedurerne på mine websteder efter, at der skal være nyt indhold til en bruger hver gang han kommer tilbage. Hvis en gennemsnitlig bruger kommer igen hver time, jamen så skal der være nyt indhold hver halve time. Hvis der går en måned imellem der kommer nyt indhold, ville jeg satse på nyt indhold hver 14. dag.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Skrevet kl. 14:38

Hej Mattias,

Sitet bliver en blanding af små korte dagsaktuelle nyheder og artikler med månedens tema. Derudover en citatgenerator der sørger for at der i hvert fald er en smule "nyt" at se på, hver gang brugeren indfinder sig på sitet. Og så kommer hele annonceringsdelen oveni.

Lyder det fornuftigt?

MVH
Steen O.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:09
Hej Steen, Det lyder meget fornuftigt. Jeg vil råde dig til to ting: 1) Gør MEGET opmærksom på dine "små" (gør dem ikke alt for små) dagsaktuelle nyheder. 2) Lav et RSS-feed Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)